دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

خارجی ها قهوه ای اند؟!

رنگ پوستم بخاطر مسافرت دو هفته اخیر به اماکن دشتی کویری قهوه ای شده، رنگ لباس هامم به روشن تغییر دادم، هفت هشت کیلو وزنم کم شده، با این هیئت ساده دیروز عینک آفتابی زدم رفتم کوه. در کمال تعجب دیدم کوهنوردان و کوهپیماها به زبان انگلیسی باهام صحبت میکنند و با توریست اشتباهی گرفته اند و حتی میترسیدند توریست ویروسی باشم,.خانمی در ابتدای مسیر و کنار سنگها حرکت میکرد  و از روبروم میومد، از دور پشت سرهم بهم میگفت:  keep right keep right ازش چندمتر فاصله گرفتم و از کنارش رد شدم.. این رفتارش جالب نبود اگر توریست بود ممکن بود رنجیده خاطر بشه، منکه میخندیدم به این همه خنگی..


پ.ن:

مملکت نیست که، بلانسبت دیوونه خونس :)




نظرات 4 + ارسال نظر
ترانه جمعه 13 تیر 1399 ساعت 15:39

چه بامزه

هرچند اون خانم فقط میخواسته فاصله اجتماعی رعایت بشه برای ایمنی و سلامتی هردوتون

به بقیه کاری نداشت، فقط به من هشدار داد!

nassmonpar جمعه 13 تیر 1399 ساعت 21:09


البته توریست با پوست قهوه ای احتمالا مال هندو پاکستان و سریلانکا و اونوراست دیگه . کلاس توریست اروپایی رو نداره

آفریقا یادت رفت!
فرانسه سیاهپوست اروپایی فرانسوی زیاد داره

monparnass جمعه 13 تیر 1399 ساعت 21:16

داداش وقت کردی در مورد کویرگردیت توی این فصل گرم یه چیزی بنویس ما بفهمیم چی باعث میشه که یکی توی این هوای مزخرف غیر قابل تحمل تابستون که از زیر کولر نمیشه جم خورد پا میشه بره کویر .
تکاوری رنجری مارمولکی عقربی چیزی هستی؟

به این موضوع دقت نکرده بودم. بنظرم سرویس! شدن برای آدم، عادی که بشه دیگه اذیت کننده نیست، لذت بخش میشه:خند:

Baran شنبه 14 تیر 1399 ساعت 13:50

با این اوصافی که به تصویر کشیدین، شما صحرای اتیوپی تشریف داشتین و
اون خانوم فکر کرد شما از "موگادیشو"تشریف آوردین.با اون تیپ خفن/بنده خدا فکر کرد مسلح به آرپی جی هستین و
برا گروگان گیری قدم رنجه کردین و/قراره ایشون رو به بندر ایل منتقل کنید

+سلام آقای همسایه.خیلی خوش برگشتین.ببخشید که خیلی حرف زدیم

قبل از مسافرت هم همش تو آفتاب ارتفاعات بالای دو هزار متر بودم این مسافرت هم مزید بر علت شد و شدم شبیه بومی های اتیوپی!:خند:
تیپ خفن؟ آرپی جی؟ از کجا فهمیدی شلوار شش جیب پوشیده بودم؟! در کل حدست درست بود.
درود بر شما. شما هم خوش آمدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد