دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

درمان رنگ دست های زن ذلیلی!

در دو ماه اخیر شست و شوی دست ها به علت مسائل بهداشتی چندبرابر شده و متاسفانه رنگ دست ما آقایون از مچ به پایین سفید شده و کاملآ شبیه دستان زن ذلیل هایی شده که ۲۴ساعته درحال شست و شوی ظروف در آشپزخانه منزلشان هستند. با دو روش بسیار ساده میتوانید رنگ دست های زن ذلیلی خود را به حالت اول برگردانید:

  1. شست و شوی دست با صابون بجای مایع دستشویی
  2. پوشیدن پیراهن آستین بلند و پیاده روی و یا کوهنوردی در آفتاب

پ.ن: (از ویکی پدیا)

همه صابون ‌های دستشویی با اضافه‌ کردن روغن نباتی یا چربی حیوانی (عمدتاً دنبه و پیه) با یک قلیای قوی ساخته می‌ شوند. این کار در دما و فشار بالا صورت می ‌گیرد. آنچه حاصل می‌شود، صابون و ماده دیگری به نام گلیسیرین یا گلیسرول است.



مردم خیلی عجیب و غریب شدن

نمیدونم بخاطر فشار تورم، گرانی و ویروس جدید بیشتر مردم اینطوری عجیب و غریب شده اند یا دلیل دیگه ای داره. برام هیچ جوره قابل درک نیست اینکه تو طبیعت، تو کوه جایی که کوهنوردان دیگر کنارم هستند، هروقت تخم مرغ آبپز میخورم به من با تعجب زل میزنند و حتی دیدم در حد یک درصدشون هم با کمی ترس زل میزنند و نگاه میکنند. بی فرهنگی هم میشه اسمش رو گذاشت زیرا موقع غذا خوردن نباید به دیگران زل زد. تو توچال یه روانشناس کارکشته کاردرست کوهنورد هم داره گاهی میاد کوه نوردی، تصمیم دارم این آدم های عجیب و غریب رو با این روانشناس کوهنورد آشنا کنم شاید بتونه کمکشون کنه و از این وضعیت بی فرهنگی محض نجاتشون بده.

پ.ن:
نمیدونم این نکته رو لازمه بگم یا نه، تخم مرغ آبپز رو پوست نمیکنم با پوست سفت روش گاز میزنم میخورم.