دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

یاد بیلایند دیت های یاهومسنجری بخیر!

عکس آرشیوی قدیمی از صفحه دسکتاپم، تو این تصویر در حال چَت کردن با دوست دخترم بودم در پیام رسان یاهو مسنجر

یاهو مسنجر با همه خوبی هاش و شکلک های بسیار بسیار بامزه و کاربردیش یه چیز ترسناک داشت و اونم بیلایند دیت هاش بود!


یک لحظه فکرشو بکن بری سر بیلایند دیت ببینی دختره  سنشو ده سال بیشتر گفته، ببینی یه دختربچه که سنش از نصف سنت هم کمتره عروسک به بغل نشسته رو نیمکت پارک کنار خونشون و منتظرته و طوری فرار کنی که تابحال کسی اونطور ندویده باشه و حین فرار هی حس کنی یکی پستونک به دهن با روروئک داره تعقیبت میکنه..


برسی کافی شاپ ببینی تنها تک دختر نشسته تو کافی شاپ یه دخترِ شونزده ساله  ۱۲۰ کیلویی با چند بسته پفک بزرگ روی میزشه و از پشت شیشه کافی شاپ وسط خیابون یکهو زانوهات شل بشه همونجا رو زانوهات بشینی مثل اسب بزنی زیر گریه مَردم جمع بشن ازت بپرسند موتور بهت زده یا ماشین؟ هق هق کنان تو کافی شاپ رو نگاه کنی بگی هیچکدوم، هیجده چرخ! (پیشاپیش از اون بازدیدکننده وبلاگم اون خانم زیبای وبلاگ نویس که هیچوقت کامنت  برام نمیذاره و نزدیک ۱۲۰ کیلو وزنشه عذرخواهی میکنم، اون موقعا نمیدونستم ۱۲۰ کیلو خوبه، نوجوون بودم دانا نبودم)


تو پارک شقایق قرار بذاری و گیر یه دختر شیطون پرست  پر از تتوی بینی پیرسینگ شده ی مو آبی مش شده ی  گردنبند کله اسکلت دار منحرف بی افتی و بجای اینکه اون بخاطر خلوت بودن محل قرار بترسه جیغ بکشه تو به فکر جیغ کشیدن بیفتی فرار رو بر قرار ترجیح بدی!


پ.ن۱:

چه روزا و چه شب هایی بود.. یاد بیلایند دیت های یاهومسنجری بخیر!


پ.ن۲:

شکلک های خاطره انگیز مرحوم  یاهومسنجر:  




نظرات 3 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 22:50

جسارتا "اون شمع؟تو یقه ی دسکتاپ تون چکار می کنه؟ثانثور صدا ثیمایی کردین؟یا مثلا!شبِ شمع و گل و پروانه ای

وجدانن شکلک های خیلی باحالی اند.خصوصا که شما ریتم خنده داری کنارم هم چیدین:خنده)

بسیار اهل شمع و عود هستم، اون استوانه ی چوبی که شمع روشه داخلش عود داره میسوزه و سانسور اینا نیس:خند:
اون شکلک ها رو هرطور کنارهم بچینی ریتم پیدا میکنه

Baran دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 10:28

ممنون بابت پاسخ تون.
اون استوانه ی چوبی خیلی خوش رنگ و نقشِ.
یه دونه جا شمعی چوبی دارم.تماشای نور شمع رو خیلی دوست دارم.
یک باری ام عود گرفتم.یه ۶۰ ثانیه دود کرد.حال ام مثال وقت هایی که از کنار باغ پرگل و ..باقلا رد می شدم...بد شد.واینجورِ که خانم فروغ فرمودن: "گل باقلا ،اعصاب کبودش را در سکر نسیم/می سپارد به رها گشتن از دلهره ء گنگ دگرگونی...در سر من چیزی نیست بجز چرخش ذرات غلیظ سرخ.../"

و آدم میره به خواب ابدی بره.....
منتی از این ور،مامان آدم صدا می کنه...وتاکید میکنه،نخواب.نخواب.نخواب.وهی آدم میبره رو ویبره.
واین بود شرح حال فاویسم

بله خوب.و هرکسی ریتم تماشاکردن خودشو داره.خنده:


خوش رنگ و نقش بود! دیگه نیست، پام رفت رووش شکست. یه جدیدشو گرفتم شبیه زیرسیگاریِ یه فرشته کنارش نشسته.
چوبی حس بهتری داره

حس خوبی داره. کلآ نور شمع و آتش خاصه یه چیز دیگس. این برق و لامپ چیه آخه با سنگ باید زد شکوندشون:خند:

عود معمولیا اینطوره. عود برند بالاجی بگیر موادش کاملآ طبیعی و دست ساز و آرامبخشه. همه مدلاش خوشبوئه فقط مشکلش قیمتشه که با نوسان نرخ دلار رفته بالا وگرنه قیمتش مناسب بود قبلآ. الان یه بستشو دارم صرفه جویی میکنم کم کم روشن میکنم. شمع و عود با آهنگ های مدیتیشن یه ترکیب فوق العادس و آرامش بخش.

همه جور تعبیری هم میشه کرد از شکلکا بستگی به ذهن و فکر و خلاقیت بیننده داره

ساغری چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 16:04

سلام
چگونه میتوانم وبلاگ خود را از مثلا بلاگفا به بلاگ اسکای منتقل کنم؟
و یا برعکس.

سلام
از طریق ترانسفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد