دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

رسیدن پاییز در اولین روز پاییز

دیروز ۱ مهر، هنگام عصر، تا وارد کوه شدم، تو همون دقیقه اول به طور شگفت انگیزی پاییز رسید. بادوطوفان شد ابر اومد و بارش باران با قطرات درشت. و نیم ساعت بعد در  دوردست ها به سمت دماوند و شرق، رنگین کمانی بسیار خوش رنگ.


پ.ن۱:

دیروز به ذهنم رسید، چرا تا پامو گذاشتم تو کوه، پاییز با بادها و ابرها و بارون های دانه درشتش تمام و کمال، اونم  در اولین روز فصل، از راه رسید؟ با خودم گفتم شاید چون متولد پاییزم به همین دلیل، سبب رسیدن پاییز به دنیا یا حداقل به تهران باشم که پس از مدت اندکی دیدم این فکر منطقی نیست و بی خیال ماجرا شدم!


پ.ن۲:

مناظر و رنگین کمان زیبا بودند. متاسفانه یا خوشبختانه عضو انجمن "موبایل خر است" شدم و خیلی وقته با خودم تو کوه  و طبیعت موبایل هوشمند و حتی موبایل معمولی نمیبرم و نشد  از مناظر پائیزی دیروز عکس بگیرم. حتی اگه مار و عقرب بره تو چشمم و نیش بزنه به هیچ جا نمیتونم زنگ بزنم.



نظرات 2 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت 12:25

گاهی وقتا با وجود همراه داشتن گوشی و
دوربین /آدم دل ش نمی خواد تصویری ثبت کنه.همین جور مات و مبهوت وشگفت زده/به تماشای مناظر و رنگین کمان بسیارخوش رنگ بایسته...حیف که هیچ عکس و فیلمی نمی تونه عطر و بوی فضا رو به تصویر بکشه..

چه خوب!داداش من ام متولد پاییزه.تولد تون مبارکایشالا ۱۲۰ ساله شین

آره پیش اومده برا منم. منظره طوری خیره کننده بوده که مبهوت شدم
برای همینه که میگن مجازی دیدن کی بود مانند واقعی دیدن

چه عالی. شنیدم متولدین پاییز، هم بعد از تابستان متولد میشن و هم قبل از زمستان. این فوق العادس.

ممنون ایشالا تولد شما حالا کو تا تولدم تا آبان.

Baran چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت 14:52

بله،مجازی دیدن کی بود مانند واقعی دیدن
کاملا درست شنیدین.به نظرم نگهداری از مولودپاییزی ام فوق العاده اس.چرا؟چون تا رسیدن زمستون از آب گل دراومده و
بغلی شده اس.تابستون سال بعد ام/دور ور نه ماهِه اس.با اون چارتا دندون بالاپایینش/می تونه توتشت آب بشینه و حال شو ببره
چشم رو هم بگذارید،آبان از راه می رسه.واتفاقا"برادرم ۱۷ آبان ۶۵ دنیا اومده
مرسی ،ممنون

دنیای مجازی مثل اتفاقات خوب تو خوابه! تولد مولود بنظرم توی بهار جالب تر باشه. مولود همزمان با گلها شکفته میشه. میذارنش وسط چمنزار غلت میخوره. (تو تهران روی آسفالت میذارن) این تشت آب رو فکر کنم بچه خیلی کیف کنه داخلش.

واقعانا این همه آبان باسرعت اومد و رفت و اینم میاد بزودی. ۱۷ آبان تقریبآ وسطای پاییز میشه چه عالی

بسیار عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد