دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

مسابقه جن، پرنده، شغال و روباه


عکس شماره 1


عکس شماره 2


عکس شماره 3


عکس شماره 4


عکس شماره 5


عکس شماره 6


عکس شماره 7


عکس شماره 8
یکی از برنامه های این ماهم کمپینگ سه روزه داخل دره غربی توچال بود، این دره جانوران و موجوداتی مثل جن، پرنده، شغال و روباه داره، نیمه شبِ یکی از این شب ها چند ساعت مانده به صبح یکی از چهار موجود مزبور از بیخ گوشم رد شد و  منو حسابی ترسوند، هرکی بتونه حدس بزنه کدومشون بود بعنوان جایزه یه کتاب در مورد کوهنوردی و یا یک فنجان قهوه و ناهار تو همین دره غربی توچال مهمون من.

پ.ن:
در مسابقات قبلی ناهار برای برنده نیمرو سرو شد خلاصه تو انتخابی که بین کتاب و قهوه با ناهار میکنید بیشتر دقت کنید! 



گل زیبای کاسنی

گل کاسنی
گل کاسنی

گل کاسنی خوش رنگه و دمنوشش خوش طعم، اگه جایی این گل رو دیدید و خواستید بچینید مشابه گل گاو زبان بچینید، اگه تا بحال گل گاوزبان هم نچیدید و بلد نیستید چیدنش راحته و مثل گل کاسنی چیده میشه با این تفاوت که گل گاو زبان راحت تر از غلافش در میاد.

اتفاق بامزه در قطار مترو



تا بحال دیده بودید دو نفر آدم بالغ همدیگه رو تو دعوا گاز بگیرن اونم وسط قطار؟  این دو تا نره غول از واگن کناری همدیگه رو کتک زدن، گاز گرفتن تا رسیدن به واگنی که ایستاده بودم، ترکششون به خیلیا خورد کلی این وسط آسیب جزئی دیدن، گوشیمو بردم نزدیک سقف قطار تا گاز گرفتن ها تو فیلم واضح باشه. علت دعوا هم ظاهرآ اون که کوله پشتی داره به درشت هیکل تره میگه چرا زیپ کوله پشتیمو باز کردی اونم بهش میگه بشین بینیم بابا یکی دو تا میزنه بهش بعد اونکه کوله پشتی داره عصبانی میشه بهش میگه دزد و حسابی گاز گازش میکنه!

پ.ن:
کتک کاریشون بیشتر از اینکه جدی باشه خنده دار بود، برای همین به جای اینکه جداشون کنم فیلم گرفتم تا همه آدم نماهای بی فرهنگ وحشی از اینکه فیلمشون تو اینترنت پخش بشه و سوژه بشن بترسن و این ادا اطوار ها رو دیگه تو قطار در نیارن، چندتا خانم هم تو واگن آقایون بودن که خیلی ترسیده بودن، با این وضعیت بی فرهنگی نمیدونم با چه جراتی میان واگن آقایون..

بارون درخت نشین

کارهای برجسته‌ ای که آدمی به پیروی از وسوسه‌ای درونی می‌کند، باید ناگفته بماند؛ همین که آن را به زبان بیاوری و از آن لاف بزنی چیزی بیهوده و بی معنی جلوه می‌کند و پست و بی‌ مقدار می‌شود.  ایتالو کالوینو