دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

بیرون آوردن تبر از هیزم!


دیدید تو فیلما موقع دونیم کردن هیزم وقتی نمیشکنه و تبر داخلش گیر میکنه تبر رو در نمیارن و هیزم رو با تبر بلند میکنن و میزنن زمین تا دونیم بشه؟ علت اینکار اینه که تبر دیگه براحتی از چوب در نمیاد به ویژه اگه هیزم مانند تکه تنه ی درخت عکس بالا گره ی زنده داشته باشه. هیزم داخل تصویر بالا طوری بزرگ و سنگین بود که نمیشد با تبر آوردش بالا و بدلیل داشتن گره ی زنده فایده هم نداشت دونیم نمیشد و نشد!. اگه روزی تبرتون وسط هیزم گیر کرد تنها راه بیرون آوردن تبر از میان چوب، بکار گیری گُوِه است. با گوِه کمی پایین تر از تیغه ی تبر با ضربه بر روی گوِه در هیزم شکاف ایجاد کنید و تبر رو بیرون بکشید.


پ.ن:

تبر هم خودش گُوِه است!


سن خانم ها تبدیل به علامت سوال شده!


شمع علامت سوالی که در عکس بالا میبینید برای کیک تولد دیشبِ. خانم ها حتی دیگه دوست ندارن سن حقیقی شون رو کیک تولدشون نشون داده بشه..


پ.ن:

همین چند وقت پیش تو کوه آقایی سن یه خانمی رو پرسید و اون خانم نگفت چندسالشه، بعد از رفتن آقای کوهنورد، خانمه گفت چه آدمایی میان کوه!


ایران سرزمین کهن

هیچ تمدنی به وسیله بیگانگان از بیرون فتح نمی شود مگر آنکه ابتدا خود را از درون تخریب کرده باشد.

ویل دورانت



سوریه چگونه به این روز افتاد؟ 


سوری ها میگویند: در اوایل اعتراضات مدنی علیه کشور، که توسط عربستان و آمریکا طراحی شده بود مردم برای حقوق خود به خیابان آمدند،درحالی که نفهمیدند گوشت قربانی دشمنان سوریه اند، در یکی از این اعتراضات در حالی که مردم در مقابل نیروهای نظامی تجمعی داشتند!
به ناگاه از داخل جمعیت چند نفر نیروهای نظامی مستقر در صحنه را به رگبار بستند..!!!

که متاسفانه با این کار تروریستها..
نظامیان سوری هم بسمت مردم تیراندازی کردند چون فکر کردند که این مردمند که بجنگ آنها آمده اند..

فلذا این حربه ای شد برای ورود تروریستها و مزدوران_داخلی و خارجی و قتل و غارت و تجاوز به نوامیس مردم و نابود کردن تمام زیرساخت های سوریه

مرد سوری میگفت: حرص و طمع و قدرت طلبی من در همکاری با دشمنان ،نه تنها باعث پیشرفت من نشد، بلکه آنها خانه و ثروت مرا غارت کردند و زن و فرزندان من را هم بردند.


پ.ن:

نگران نباشید!


معرفی فیلم در همین رابطه: فیلم آپوکالیپتو ( 2006 Apocalypto)



سکوت شب یلدا


تا حالا شده شب یلدا تنها باشید؟ این اولین یلدایی بود که تنها بودم و با هندونه، آجیل و قهوه و فقط یه چراغ روشن تمام شب رو نشستم سریال شرلوک هلمز دیدم، طوری بهم خوش گذشت که اگه شب یلدا با جنیفر آنیستون و لیسا کودرو بودم انقدر خوش نمیگذشت.

پ.ن:
تا حالا فکر میکردم شب یلدا هرچی شلوغ تر باشه بیشتر خوش میگذره..