دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

کُرکُ پَرِش ریخت یعنی چه؟

کُرکُ پَرِش ریخت یعنی خیلی ترسید، بدجور ترسید. بهترین توضیحی که میتونم بدم اینه، صبح خواب بودم با صدای کتک کاری دو تا کفتر چاهی پشت پنجره از خواب بیدار شدم نشستم بعد از چندثانیه یکیشون از لای پنجره پرت شد تو اتاق کنار میز (احتمالآ زن و شوهر بودن سر یه چیزی دعواشون شده بود چون دون نریخته بودم پشت پنجره) بلند شدم گرفتمش (اگه یه کفتر چاهی بالا سر یه دختر بیفته تو اتاق کُرکُ پَرِ هردوشون میریزه!) پنجره رو باز کردم پرتش کردم تو هوا همینطور کرک و پر ریز ازش میریختو میرفت، کف دستمم پَرِ کرکی کوچیک چسبیده بود چندتا هم پر بزرگ کف اتاق بود.

نظرات 34 + ارسال نظر
گلسا دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 15:24

سلام چه جالب.....من یه دفعه نشسته بودم تلویزیون میدیدم.تور پنجره پاره بود یهو یه گربه اومد داخل.....همچین ترسیدم بلند جیغ کشیدم...گربه ی بیچاره هم ترسید دوباره از همون راهی که اومده بود برگشت....باورم نمیشه چجوری فرارکرد


حالا که میخای لینک کنی وب منو اول بزار اگه کسی شکایت نداره

کُرکُ پرِ گربهه رو ریزوندی.حتمآ دیگه گربهه اون سمتا پیداش نشده:))
یکی هست که نه تنها شکایت خواهد کرد بلکه بیچارمم خواهد کرد. سر همین موضوع دوستان رو تا حالا لینک نکردم

گلسا دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 16:14

ههههه فکرکنم سارارو میگی..بیخیال منو اول بزار

باشه فقط نمیدونم چرا دستم به لینک نمیره تبادل لینک تجویز هم شده میگن خیلی خوبه برای وبلاگ

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 16:22 http://www.motevalede-december.blogsky.com

یبار چنتا گنجشک داشتن پیش من میزدن سرکله هم فک کنم دعوای فامیلی بود من میترسیدم نزدیکشون بشم یهو یکیشون بی هوا بپره بغلم از دور هی میگفتم دعوا نکنین هوووی با شمام بعد دیدم زبون ادمیزاد حالیشون نیس چنتا سنگ ریزه پرتاب کردم قضیه رو فیصله دادم^.^ یجورایی ریش سفیدشونم اخه چندبار گربه ها رو هم اشتی دادم باهم^.^

شما اول برو کُرکُ پَرتو از اون کوچه ای که سگِ دنبالت کرد جمع کن بعد برو راز بقاء رو با هم آشتی بده!

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 16:51 http://www.motevalede-december.blogsky.com

اره نیما اگه لینک بذاری بازدیدات به همون امار نجومی سال ها قبلش میرسه؛ تازه تو سیره معصومین و احکام الهی هم سفارش شده که نذارین لینکدونیتون خالی باوشه

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 17:02 http://www.motevalede-december.blogsky.com

منو اون سگه داشتیم مسابقه میذاشتیم باهم^.^ هیچم نترسیده بودم

این چه مسابقه ای بود که آخرش رفتی تو باقالیا؟

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 17:12 http://www.motevalede-december.blogsky.com

مسابقه های ما همچیه که در نهایت بازنده میره قاطی باقالیا،یه رسمه:)

خوب شد رسم نیست که بازنده باید برنده رو ببوسه

باران دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 19:44

سلام
:)

+
ولی جواب خنده داری به کامنت ساعت 17:12سارا خانم دادی کلی خندیدم :)
مرسی از هر دوی شما :))

علیکِ سلام

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 19:46 http://www.motevalede-december.blogsky.com

این رسم اگه برا شما بود که خعلی خوجبحالت میشد نیما^.^ هی می ماچیدنت هی حال میکردی:)

حالا که نیست

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 19:47 http://www.motevalede-december.blogsky.com

یادم رفت بت بگم،فک نکن من حواسک نیستا،حواسم هس یکی از کامنتامو خوردی:|

آخه اینا چیه میگی؟ دوس داری آسمون ابری شه یه رعدوبرق بخوره وسط وبلاگم؟ این الان یعنی چی؟ " تازه تو سیره معصومین و احکام الهی هم سفارش شده که نذارین لینکدونیتون خالی باوشه "

کفر میگی دیگه

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 21:33 http://www.motevalede-december.blogsky.com

این الان ینی کامنت منو چرا دلیت میکنی زورت فقط به من میرسه؟ نه خب خداییش دوست ندارم اسمون ابری شه رعد و برق بخوره فرق سرت ایشششششالا:) استغفرله این تهمتا به ما روا نیستآ! کفر چیه!

دیلیت نکردم هنوز هستش فقط تایید نشده. شیطونه میگه بفرستمش وزارت ارشاد جواز کسب وبلاگتو پاره کنن :)

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 21:59 http://www.motevalede-december.blogsky.com

چقدم من با ارشادیا رفیییییقممم:)))

نودونه درصد الان یه پتو پیچیدی دورت فقط دو تا انگشت با یه موبایل ازش بیرونه داری کامنت میدی

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 22:21 http://www.motevalede-december.blogsky.com

نه دیگه من اسم دارم کلمو ببرم زیر پتو خفه میشم کله م بیرونه:)

بعده ها معلوم میشه اون اصلآ پتو نبوده یه لایه کپکُ کَبَره بوده!

باران سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 00:17

الان این جا یه پست جدید می طلبه مثلا در مورد کتاب و کتابخونه :))))

یه پست در مورد مواظب ماموران شناسایی کتابخانه ها باشید! با یه بخش حوادث: کتابخانه ای چوبی دیشب دستگیر و با دستبند تحویل کمیته مشترک ضد خرابکاری شد!

باران سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 00:40

نه جدی یه پست جدید اینجا می طلبد ؟:)

تا اونجا که میدونم نمی طلبد :)

باران سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 01:06

بطلبد بدک نبود :)
حالا هر جور میل تون هستش :)
یهویی میبنی بعضی ها ساعت سه نصفه صبح میطلبد ولی ما نیستیم :))

نمیدونم چرا خوابم گرفته حسشم ندارم برم قهوه درست کنم:)

باران سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 01:32

قهوه ؟:|
خطرناکه حسن :))
زیاده روی تو خوردن هر چیزی بخصوص قهوه خطرناکه حسن ها :)))
از ما گفتن بود از شما نشنیدن :)
خواه پند گیر خواه ملال :))

اتفاقآ تو خوردن قهوه زیاده روی کردم بلا ملا سرم اومد الان تو ترکم
یکی دو هفته ای میشه که قهوه نخوردم

Sara سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 11:23 http://www.motevalede-december.blogsky.com

من دوتا میندازم ینی به ابیه حرف زده باشی حلالت نمیکنیمآ!

طرفدارای تیم پرسپولیس به استقلالیا میگفتن آبی یِتِه نشانه ی گاوی یِتِه :))

گلسا سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 17:39

سلام...هنوز لینکدونت خالیه

علیکِ سلام.. آخه یکی پارسال منو لینک کرده اولین نفر باید لینک بشه مشکل اینجاس اگه لینکیدن رو شروع کنم کار به شورای حل اختلاف میرسه مصیبتی میشه، نمیدونم چیکار کنم سر دوراهی گیر کردم

Sara چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 00:22 http://www.motevalede-december.blogsky.com

طرفدار بارساییم یه طرفش ابیه یه طرف قرمز^.^

راه راهِ پس؟ میتونی همزمان طرفدار گورِخرم بشی:))

Sara چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 00:26 http://www.motevalede-december.blogsky.com

میشناسمت دیگه..الان اگه از دیدن لینکم تو سمت راست وبت ابراز ذوق مرگگی کنم زارت میزنی حذفش میکنی پس نفس عمییییق زنان و با لبخند رد میشم ایشالا که زورت به لینکم نرسه:) مرسی نیما^.^

نمیدونم از کجا بعضی چیزا رو میدونی. خواهش میکنم:)

golsa چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 00:44

هههههه خوب من به ترتیب گزاشتم لینکامو

Sara چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 00:56 http://www.motevalede-december.blogsky.com

گور خر که از تلویزیونای قدیمی تاسی تاصی میگیره.پتوی من یه سمتش کامل ابیه یه سمتش کامل قرمز:)

میدونستی میتونی پتوتو به دو قسمت تقسیم کنی؟ روزای زوج قرمز بنداز روت روزای فرد آبی

باران چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 01:10

من تو این تریبون آزاد میخوام یه انتقاد بکنم :)
اجازه هست ؟

اینجا آزادی حکمفرماست :)
هرچه میخواهد دل تنگت بگو

باران چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 01:39

ممنون
با اجازه از صاحب وبلاگ مهربونی من میخواستم بیام وبتون ولی بمحض ورود ، پنجره ورود به وبتون رو بستم !
میدونین چرا ؟
البته ببخشید اینو میگم !
به دو دلیل یک وبلاگ تون آهنگ داشت و از حوصله ی من یکی خارجه !
دو منی که با نت ایرانسل میام گناه دارم خدایی چون نتم بدون اینکه بخواد
باید بمحض ورود آهنگ رو دانلود کنه :)
خواهشا اگر مشکلی نیست یه ترتیبی بدین یا آهنگ نذارین یا آهنگ جوری
باشه که برای من در لحظه ورود مشکلی پیش نیاد :)
البته اینجا تو این تریبون آزاد انتقاد کردم چون نشد تو وب خودتون بیام بگم
اومدم اینجا گفتم.
ممنون از صاحب وبلاگ مهربونی که فکر کنم نویسنده شون خانم گلسا باشد درسته ؟:)
ممنون از شما جناب آقا نیما:)

خواهش میکنم:)

گلسا چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 08:33

سلام نیما...روز بخیر ممنون که لینک کردی .....منم لینک وبتو گذاشتم بالاتر بیا ببین....
یه دفعه یکی از دوستام بهم گفت منو لینک کن ....رفتم وبش دیدم 200..300..تا لینک داره ...بهش گفتم اگه منو اول میزاری لینکت کنم ...اون قبول کرد
حالا من به شوخی گفتم وگر نه دیگه اونقدر مهم نیست


سارا متولد دسامبره نه جولای....

سلام گلسا خانوم خواهش میکنم وظیفم بود لینک کنم... منم شوخی کردم مهم نبود کدوم قسمت لینک بشم، تو کوچه سارا اینا یه سگ هست که هر لحظه ممکنه بخورتش اگه یه روزی خوردتش اونوقت لینکتونو میذارم اول

میدونم ولی ژولای قشنگ تر نیست؟ چندبار ژولای رو بلند بگو با یه فاصله بین ژوو وَ لای.. ژِ هم هر بار یجور تلفظ کن

گلسا چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 08:40

سلام باران عزیزم...ممنون که خاستی بهم سر بزنی و نشد

اولا اهنگ وبمو خیلی دوست داشتم ولی به خاطر شما برداشتم
دوما تعدادپستای هرصفحه رو به شدت کم کردم ....5تاست فکرکنم....چون اکثر دوستام با گوشی میان امکان داره مثل شما نتشون ته بکشه
یه چیز دیگه خوب شما که حوصله ی اهنگ نداری صداشو کم کن نشنوی

حالا دوست داشتی بیای.... بیاخوشحال میشم

یه سری کد های آهنگ تنظیمات داره تنظیم میشن که خودبخود پخش نشن با کلیک روی پِلِی پخش میشن

گلسا چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 10:50

ههههه خدا نکنه بخورتش ...اونوقت سارا نداریم
ولی اره ژولای قشنگتره


ماه ژوئن هم تلفظ انگلیسیش که جون خونده میشه بد نیست بقیه چنگی به دل نمیزنه

golsa چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 11:11

هههه اره....چرا کوه نرفتی

داره برف میاد تو کوه نه قله میشه رفت نه میشه شب موند... شما چرا نرفتین کوه؟

گلسا چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 11:27

من مصل شما قله نمیرم.....ان شاالله جمعه با خونواده میریم

جمعه هم انگار بارونیه.. ان شاءالله..

گلسا چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 13:20

نمیدونم چرا همیشه جمعه ها بارون میاد

منم حساب کرده بودم جمعه ها بیشتر هوا ابری میشه.. تو آهنگ عطر نرگسِ لهراسبی دلیل ابری بارونی بودن جمعه ها گفته شده!
http://s7.picofile.com/file/8247014934/Atre_Narges.mp3

Sara چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 14:53 http://www.motevalede-december.blogsky.com

چرا واقعا؟ کامنت بقیه کامنته،کامنت من فضله فزله فظله ی خرگوشه که تایید نمیکنی؟؛)

کدوم کامنت تایید نشده؟ همش تایید شده. اگه یکم طول کشید بخاطر بازبینی بود شنیده شده بعضی از کامنتات و مطالب وبلاگت باعث شده چشو گوشِ چندتا وبلاگ نویس باز بشه برن به ماماناشون بگن مامان ما شوهر میخوایم یالا

golsa چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 15:18

حالا بعدا دان میکنم ببینم چیه اهنگش
تبریک سال 96هم جالب بود

اوکی. آخه خیلی دیر شدش بعد از تعطیلات تبریک گفتم

Sara چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 19:27 http://www.motevalede-december.blogsky.com

3-2 کامنتم نیس،هر کی چش و گوشش بازه امار بده کاه بریزم پر شه^.^

همه کامنتات تایید شده غیر از یکیش که آخرش نوشتی " تایید نشه لطفا " برو ببین..
اولین نفر خودت!

گلسا شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 17:16

من سرشار از
مهربانی می مانم
حتی اگر کسی
قدر مهربانیم را نداند
میخواهم مثل خدا
بی توقع مهربان باشم...
سلام نیما....پست جدید چرا نمیزاری

مثل همیشه بسیار زیبا بود
نبودم امروزم که مهمون داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد