دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

اینم از وضعیت شام نخوردن امشبم

ابتدا خاک بر سرم بشه و اما بعد. امشب تصمیم قطعی گرفته بودم شام نخورم، از ساعت 11 که میشه 3 ساعت قبل هی میرفتم در قابلمه ها رو باز میکردم یه نگاه به خورشت یه نگاه به برنج مینداختم درشونو میبستم میومدم سریال خارجی میدیدم یا میومدم اینترنت. خلاصه این رفتار ادامه داشت تا نیم ساعت پیش که یهویی پاشدم رفتم دو تا قابلمه ها رو یکی کردم نشستم یه خروار غذایی که برای 3نفر کافی بودو خوردم! الانم منتظرم صبح بشه تا مثل اون مار عظیم الجثه ای که تو شبکه مستند دیدم یه گوزن درسته رو خورده بودو چند هفته زیر آفتاب خوابیده بود تا هضم بشه برم زیر آفتاب چند روزی رو دراز بکشم!
نظرات 10 + ارسال نظر
Sara یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 09:36 http://www.motevalede-december.blogsky.com

:| منو یاد شازده کوچولو انداختی صفحه اولش که مار بوآ یه فیل رو بلعیده بود:)) حالا تو با اون هیکل لاغرت و شیکم گنده؛))))) چه کاری بود همون اول میرفتی میخوردی شامتو خب:)

اولآ مار بوآ نمیتونه فیل ببلعه دومآ 85 کیلوئم شکمم هم الان از خواب بیدار شدم دیدم درست شده غذاها هضم شدن دیگه ورم نداره و سوم اینکه راست میگی اگه از اول شام میخوردم اینجوری نمیشد:))

Sara یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 11:13 http://www.motevalede-december.blogsky.com

منم میدونم نمیتونه ببلعه ولی نقاشیش تو کتاب شازذه کوچولو بانمک بود یه چیزی تو مایه های تو با شیکم پر از خورشت و برنج:)) الهی..نیما فکر کنم دیشب سخت ترین شبی بوده که معدت پشت سرگذاشته:)))

:)) متاسفانه اون افطار چند سال قبلی که یه دست کامل کله پاچه خوردم بدترین شب معدم بوده

Sara یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 11:45 http://www.motevalede-december.blogsky.com

:| ینی داعش هم با معده ی یه شیعه همچی کاری نمیکنه که تو با معده خودت کردی:))

کِی این ویارم خوب میشه معلوم نیس

گلسا یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 15:50

...مردم از خنده ...ببین همون سر شب یه لقمه نون بخور که اینجوری نشه....
خووووووب گذاشتی گشنت شه اونوقت یهویی حمله کردی ...باز خداروشکر قابلمه هاتون سالمه

یه لقمه نون من فرق داره یه نون بر میدارم کل محتویات یخچال رو میذارم وسط نون بعد تا میکنم میخورمش
جای گازم رو قاشق باید مونده باشه :)

گلسا یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 17:21

چند سالته...قد...وزن؟//
ببینم خوراکت چقدر باید باشه

راهنمایی خوبی کردی ممنون. سرچ کردم جدولشو پیدا کردم کالری مورد نیاز روزانم 3050 بود

محاسبه دقیق کالری روزانه آقایون
http://s6.picofile.com/file/8246650926/calorie_counting_2.jpg

محاسبه دقیق کالری روزانه خانم ها
http://s7.picofile.com/file/8246650900/calorie_counting_1.jpg

شما باید علاوه بر محاسبه کالری های مصرفی روزانه میزان کالری هایی که در روز میسوزانید را نیز محاسبه کنید سپس از کاستن کالری هایی که سوزانده اید از میزان کالری هایی که دریافت کرده اید میزان دقیق کالری روزانه تان را محاسبه کنید.

بعنوان مثال فردی در یک روز 2000 کالری انرژِی از مصرف مواد غذایی مختلف دریافت کرده است ، این فرد در طول روز حدود 500 کالری نیز را از راه ورزش ، خواب و … سوزانده است ، پس کالری ای که در طول روز ذخیره کرده در اصل1500 کالری میباشد.

golsa یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 17:54

جواب ندادی که

علاقه داری به محاسبه ی کالری مخلوقات؟ کالری رو خودم با اون جدول محاسبه کردم. اگه فرمولشو داری اضافه وزنم رو حساب کن قدم 178 وزنم 85 کیلو ظاهری هم نمیشه اضافه وزنم رو حساب کنم چون یه کوچولو لاغر نشون داده میشم

باران دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 00:37

سلام :)
از قدیم گفتن :
صبحانه رو خودت بخور
نهار رو با دوستت بخور
شام رو بده دشمنت :)
یه همچین چیزی :)))
البته پیامبر فکر کنم فرموده که بدون شام نخوابید حتی اگر بمقدار کمی باشه غذا بخورید چون بدن ضعیف، میشه :)
و باز هم آمده است :
بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید :))))

+
من معمولا شام رو سبک میخورم :)
دیشب از بس سبک خوردم سه صبح احساس گرسنگی داشتم ولی چون
مهمان خانه خواهرم بودم و هستم روم نشد برم دوباره غذا بخورم ولی خواهرزاده کوچکم دیگر نتوست دوام بیاره و رفت یک بشقاب غذا آورد
و نوش جان کرد و من فقط بهش نگاه کردم البته زباد گشنه ام نبود وگرنه منم شراکتی باهاش میخوردم :))
امیدوارم شما هم شام رو سبک بخورین نه اینکه مثل قحطی زده ها بعد از گرفتن رژیم غذایی حمله ور شوین به یخچال و قابلمه و ...
و به خندق بلای خود رحم نکنید :)))

سلام صب بخیر:)
یجوره دیگشو شنیده بودم
صبحانه رو خوشگل بخور
نهارو با آرامش بخور
شام رو بده به خندق بلات
برای همین سوء تفاهم شده بود برام :))
شام رو فقط برای مسن ها اونم مختصرتوصیه کردند
البته تو شام نخوردن رکورد دست خودمه سالها قبل تو یکی از مسافرتام یک هفته بدون غذا موندم فقط آب میخوردم یکم دیگه ادامه پیدا میکرد حکیم میشدم
شاعر بزرک سعدی شیرازی فرموده اند:
اندرون از طعام خالی دار
که در آن نور معرفت بینی

تُهی از حکمتی به علت آن
که پُری از طعام تا بینی
فکر کنم اگه من بودم میرفتم یه کشیده ی محکم میخوابوندم زیر گوش خواهرزادم غذا رو ازش میگرفتم میخوردم
بخاطر کوهنوردی و پیاده روی طولانی باید باشه هوا که تمیز باشه تحرکم زیاد میشه در نتیجه اشتهام میره بالا وگرنه تاحالا رژیم لاغری نگرفتم همین چند روز پیش 22 کیلومتر یعنی 4 کیلومتر بیشتر از کل خیابون ولیعصر رو راه پیمایی کردم جنازم رسید سر یخچال! :)))

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 11:52 http://www.motevalede-december.blogsky.com

نیما واقعا تو قبلا توی بلاگفا وبلاگ نداشتی؟

داشتم اولین وبلاگم تو بلاگفا اندازه وبلاگ آنی دالتون بازدیدکننده داشت یعنی روزی 4هزاربازدید

Sara دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 12:35 http://www.motevalede-december.blogsky.com

تو چند وقته منو میشناسی؟

ببخشید شما؟

گلسا دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 12:51

عاشق اگر میشوید عاشق رفتار ادم ها نشوید..!
ادم ها گاهی حالشان خوب است گاهی بد
رفتارشان متاثر از حالشان است
عاشق افکارشان شوید
"افکار حتی در بدترین حال ادم ها هم تغییر نمی کند..


سلام ....لینکت کردم راحت بیام وبت اکشال نداره

خیلی زیبا بود اونقدر زیبا که ازش یادداشت برداشتم. ممنون.
نه، خوشحالم شدم تشکر . منم دیگه باید کم کم شروع کنم بخش لینک دوستانم خالیه هنوز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد