دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

عاقبت ترسناک تعطیلی گشت ارشاد!

فکر نمیکنم عجیب تر از این مصالحه تا بحال دیده باشید، این شکایت رسمی یک روز پیش در سایت خریدوفروش ایسام اتفاق افتاده و در انتها ختم بخیر شده و خریدار از پاسخ فروشنده قانع شده که اگر نمیشد، میتونست ضرر مالی و زمانی به فروشنده بزنه و کاملآ حق با خریدار بوده.


پ.ن۱:

عاقبت تعطیل شدن گشت ارشاد ها فقط این نیست بارها دیدم دختران بسیار زیبا با اندام های برهنه شان، شوهرانِ خانم های بخت برگشته را چه در خیابان و چه در کوهستان شمال تهران و چه در مغازه ها، راحت تر از آب خوردن باصطلاح بُر! زده اند و از چنگ همسرانشان درآورده اند و حتی بین این آقایون ربوده شده، پزشکی بود که در توچال به جنتلمن کوهنوردان شهرت داشت! و چندسال تونست در برابر این دختران زیبای برهنه دوام بیاره اما عاقبت در پیست اسکی ایستگاه ۷ توچال توسط یک دختر اسکی باز اغوا شد. گشت ارشاد تهران جاهایی که باید باشه نیست و بیچاره ها را فرستاده اند مناطق حاشیه ای و محلات مذهبی نشینِ تهران!


پ.ن۲:

در ضمن فکر نکنید خیلی با گشت ارشاد موافقم، با اینکه جلف نمیگردم و هیچوقت روم نشد شلوار جین زاپ دار پاره و جذب بپوشم گشت ارشاد به منم گیر داد و خوشبختانه اطلاعات تاریخی که داشتم بکارم اومد و  بهشون ثابت کردم اشتباه میکنند و بیخیالم شدند!


پ.ن۳:

موافق برخورد گشت ارشاد با آقایون هم هستم، برای مثال تی شرت آستین کوتاه برای آقایون ممنوع بشه. بارها تو خیابون و پاساژها خیره شدن خانم ها به عضلات آقایون رو دیدم و حتی تو یه پاساژ، خانم جوانی رو دیدم که میخواست از بین یک پسر و دیوار رد بشه پسر پشت به خانمِ بود و دستش روی دیوار و متوجه نبود، خانمِ بجای اینکه بگه ببخشید میخوام رد بشم، رفت کف دستشو گذاشت رو بازوی پسره و چندثانیه آروم فشار داد! شوهرشم تو همون پاساژ بود! بنابراین موافقم آقایون تو گونی سر بسته در انظار عمومی رفت و آمد کنند!


پ.ن۴:

الان حالتون رو بهم میزنم! یبار یه خانم سانتی مانتال حدودآ بیست و پنج سالِ رو دیدم تو پیاده رو قدم  زنان رفت جلوی در باشگاه بدنسازی آقایون کمی مکث کرد و چندبار نفس عمیق کشید (بوی عرق بدن میومد) یه لبخند رضایت بخش زد، و خوشحال رد شد رفت! درنتیجه گشت ارشاد باید مامور بذاره روبروی باشگاه  های بدنسازی و در صورت رویت برخی خانم ها در این حالت تهوع آور، پودر فلفل بپاشه تو هوا!



نظرات 3 + ارسال نظر
R سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 21:49

به به، چه خانومه خنده رویی

حسین فرهادیان جمعه 24 آبان 1398 ساعت 02:26

حرفات تا حدودی جالبه
جالبترش اینه که یه کمی طنز چاشنیش کردی

اما طنز تلخ:خند:

فاطمه سه‌شنبه 5 آذر 1398 ساعت 15:31

اونی که مربوط به ایسامه، شوخیه؟!
پی نوشت چهارمم واقعیه؟!

واقعیه
واقعیه
--------
اینا که چیزی نیست جدیدآ تو تاکسی دخترا میچسبن به آقایون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد