دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

٢٠ سال حبس برای زوج پزشک!

سخنگوی قوه قضاییه با اعلام تعداد زیادی از متهمان مالی که حکم آنان قطعی شده است، گفت: زوج پزشکی در اصفهان بابت اخلال در نظام اقتصادی هر کدام به ٢٠ سال حبس محکوم شده اند.


پ.ن:

 اخلال در نظام اقتصادی باعث فرار سرمایه ها و سرمایه گزارها و تورم و ایجاد فقر در جامعه میشود،  اما با اینحال محکوم شدن این زوج پزشک به این مدت حبس طولانی بنظرم منصفانه نیست. این زوج نزدیک به بیست سال در دانشکده پزشکی و در دوران کارآموزی و کارورزی و با دوری از خانواده زندانی و شکنجه  شده اند و حبس کردنشون به مدت ۲۰ سال دیگر یعنی حبس ابد! این دو پزشک با این همه تخصص بهتر نبود مجبور به بیگاری! و ویزیت رایگان بیماران بشوند؟ این همه زحمت و تخصص باید در ۲۰سال حبس از بین بره؟!.


نظرات 4 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 13:25

سلام
کلا قوه قضاییه به فنا رفته با اون حکم های بی سر و تهش !!
برای اونی که میلیاردی اختلاس میکنه یا کاریش نمیکنن یا نهایتش ۱۰-۱۵سال حبس براش میزنن !
بعد اونی که برای رفع گرسنگی خودش و خانواده اش یه گوسفند می دزده حکم قطع انگشتان دست رو میدن !
بعدم اسمش رو میذارن قوه قضاییه اسلامی و حکمی که بابتش میدن میگن قاضی عدالت علی رو تو اینمورد اجرا کرد .
مسخره اش اینجاست همه سلطان ها رو بقول خودشون اعدام کردند ولی اونایی که ژن شون خوبه و احیاناً آقازاده هستند و دزدی های میلیاردی و حتی بالاتر انجام دادن ، میتونن راست راست راه برن و حتی پول هاشون بفرستن اونور آب و تو بلاد کفر با اون پول های که غارت کردند خوش و خرم باشند !
میدونین تو مملکت ما اونی که بیشتر از بیت المال می دزده و میخوره، ارج و قربش پیش قاضی و قوه قضاییه بیشتر از اونی که کمتر میدزده :|

سلام بر شما
کشور قوانین خوبی داره ولی ناعادلانه اجرا میشه برای مثال شبیه همین ماجراها تو محیط زیست هم اتفاق می افته، از امیرنشین های شکم گنده خلیج فارس و از پزشکای جراح میلیاردر شکم سیر خودمون با اسلحه های چند ده میلیونی و هزینه های چند ده میلیونی برای گرفتن انواع جواز شکار، میان میرن حیوانات محیط زیست رو غارت میکنند و دیده شده که گوزن رو فقط برای شاخ و کوبیدن شاخش به سردر خونشون شکار میکنند!. و اما بعد یه فرد بومی محلی که شکارچی هم نمیشه بهش گفت و بخاطر شکم گرسنه زن و بچش که هفته ها گوشت نخوردن و پول برای گرفتن جواز شکار نداره که اگه داشت میرفت غذا میخرید رو دستگیر میکنند و چوب تو آستینش میکنند با انواع جریمه های مالی و حبس. خب این انصافه آخه. همین تضاد و عدم اجرای عدالت شده علت تنفر از محیط زیستی ها و شلیک به شکاربان های زحمتکش از همه جا بی خبر بیگناه.

انه چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 05:44 http://manopezeshki69.blogsky.com

20سال!!!!!

فکر کن دو تا پزشک توی زندان بین زندانی های لات!!! اونم ۲۰ سال حبس.

انه چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 10:49 http://manopezeshki69.blogsky.com

چرا بقیه کامنت منو حذف کردی

همینقدر بود حاج خانوم تو بلاگ اسکای نمیشه به کامنتا دست زد ادیت کرد.

انه چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 23:11 http://manopezeshki69.blogsky.com

من یه طومار نوشته بودم نکنه چون سیاسی بود بلاگ اسکای سانسورش کرد خخخخخ

حیف باشه بشینی اینهمه تایپ کنی بعد حذف بشه. حالا نیان دستگیرت کنن بندازن پیش اون دوتا دکتر دیگه بشین سه تا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد