دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

فقط خواندنِ یک کتاب

افکار و اندیشه های انسان به گونه ای است که ممکن است فقط خواندن یک کتاب پایه اندیشه ها و افکار انسان را بر مبنای جدید یا در مسیر خاصی قرار دهد و چه بسا ممکن است کتابی مسیر سرنوشت میلیون ها انسان را در راه مخصوصی بیندازد. آلبرت اینشتین
نظرات 11 + ارسال نظر
غریبانه چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 08:07

لایک

Sara چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 21:38 http://www.commaa.blogsky.comز

اقا بعضی کتابا گرووووونه حالا هی بگین کتاب بخونین کتاب بخونین

اگه کتاب خوانِ واقعی هستی کتابخونه عضو بشو بگیر بخون. حتما نباید بخریش که

Sara چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 22:19 http://www.commaa.blogsky.comز

قبلا عضو کتابخونه بودم هیچکدوم از کتابایی که باب میلم بود رو نتونستم اونجا گیر بیارم دریغ از یدونه!!دیگه کلا قید کتابخونه رو زدم-_-

کتابایی که میخونی رمان های عاشقانه نیست؟

Sara جمعه 21 آبان 1395 ساعت 18:11 http://www.commaa.blogsky.comز

گاهی اره عاشقانه میخونم اما نه ایرانی.هققق

بلانسبت بیشتر کتابایی که خانما میخونن فقط بدرد لبوفروشا میخوره!

Sara جمعه 21 آبان 1395 ساعت 20:29 http://www.commaa.blogsky.com

یبار یکی از همکارام با ذوق اومد گف بیا ببین چه کتابی گرفتمممم منم با کنجکاوی رفتم ببینم چی گرفته دیدم یه کتاب عاشقانه از یکی از نویسنده های ایرانی بود که فقط بابت درختایی که بخاطر اون کتاب قطع شده بودن افسوس خوردم:)

نه اینکه خودت ازین کتابا نداری نمیخونی:))

Sara جمعه 21 آبان 1395 ساعت 22:14 http://www.commaa.blogsky.com

اقرار میکنم 15-14 سالگیم نزدیک به17-16 رمان عاشقانه ایرانی خوندم:)))

تو اون سن عیبی نداره همون تعداد رمان هم من خوندم تابستونا که میشد هر کتابی دستم میرسید میخوندم :))

گلسا شنبه 22 آبان 1395 ساعت 07:42

وای از این رمانهای عاشقونه ی ایرانی حالم بهم میخوره ...دخترم پی دی افشونو تو گوشی داشت ...گفتم بخونم ببینم اینا چیه ....یه صفحه از اول ..یکی از وسط ..یکی هم از اخر خوندم ...واقعا بی محتوا بود همشو حذف کردم ...حیف نیست ادم مخشو با این چرندیات پر کنه.....
تازه اصلا مناسب دخترا هم نیست...

رمانهای عاشقونه ی جدید که خیلی بی محتواس بین دخترا هم طرفدار داره یکیشو برام ایمیل کرده بودن با کلی توصیه که جالبه باحاله چند خطشو خوندم دیدم بیخوده دیلیتش کردم

گلسا شنبه 22 آبان 1395 ساعت 07:44

منم میخاستم بپرسم چرا 2تا لیوان برداشتی

از بس که مهمون نوازم

غریبانه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 11:37

مهمونتون کی بود..نکنه همون دختره کتابخون

تنها بودم. واقعآ کههههههه

غریبانه دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 08:33

السلام علی الحسین.....وعلی علی ابن الحسین.....
وعلی اولاد الحسین.....وعلی اصحاب الحسین
عذاداری هاتون قبول
عاقبت تون بخیر
حاجات دلتون روا

گلسا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 16:17

سارا کجاست؟

فکر کنم زیر پتوشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد