دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

اعلام نتایج مسابقه قالیچه پرنده


اعلام نتایج مسابقه قالیچه پرنده

برنده داشتیم تنها شرکت کننده ای که تونست به سوال سخت مسابقه قالیچه پرنده  پاسخ صحیح بده گلسا بود، نمیدونم چطوری میتونه تا این حد درست حدس بزنه حتی اونجا هم که گفته "جایزه هم که نمیدی الکی میگی" بازم تقریبآ درست حدس زده! واقعآ لیاقت یه جایزه واقعی رو داره. خب، در پست اصلی گفتم جایزه این مسابقه یک هدیه مرموز با کاغذ کادوی آبی رنگی که با ربان قرمز بسته شده است بفرمائید: ممنون میشم بقیه به هدیه گلسا دست نزنن.

پ.ن:
قول میدم جوایز مسابقات بعدی واقعی باشند. جوایز مسابقات بعدی احتمالآ کتاب باشه، کتاب های غیر رایگان و پخش نشده در اینترنت با فرمت پی دی اف که ابتدا لیست ایبوک ها و سپس لینک دانلودش برای برنده ارسال میشه.

نظرات 11 + ارسال نظر
گلسا سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 19:01

قشنگ بود پستت
ممنون از جایزه

خواهش میکنم
قابلی نداشت

Sara سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 20:47 http://www.commaa.blogsky.comز

طفلک گلسا:))) نمیشه کتابا الکترونیکی نباشه؟

چرا؟ جایزه به این خوبی
ایبوک بهتر نیست؟ اینجوری درخت کمتری قطع میشه ها

باران چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 00:15

سلام
من حاضرم جایزه گلسا رو بدم ؛ )
آفرین گلسا

+
انصافا بدن درد نمیگیرین اینجا دراز میکشی کتاب میخونی ؟o_O

علیکِ سلام، خدا رو شکر یه اسپانسر برا جایزه ها پیدا شد
بدن درد برای چی؟ زیرم مسطحه فرشم که هست.

غریبانه چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 08:08

من جایزشو برداشتم

تا نیومده ببینه بذار سر جاش

باران چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 12:22

@غریبانه

+
شما خبر ندارین پس ؟؟:)))
من تو همه مسابقات رسمی بیانی ها، جایزه میدم به برندگان :))
ولی چون این مسابقه زیاد رسمی نبوده و در حیطه کاری من نیست
ولی چون گلسا خیلی جالب جواب دادند بهشون جایزه خواهم داد :)


@
گلسا جان تبریک
برخلاف آقا نیمای خسیس :دی
من به برنده این مسابقه جایزه میدم :)
برای همین دو انتخاب بهتون پیشنهاد میکنم :)
جایزه اول معنوی است و خوندن زیارت عاشورا به نیت برآورده شدن
حاجت قلبی شماست ...
جایزه دوم گرفتن دو عدد فال حافظ به نیت شماست :)
حالا هر کدوم که دوست داشتین بگین من بدون تعارف بهتون تقدیم میکنم :)
اگر این مسابقه رسمی و تو بیان انجام میشد به پیشنهاد سوم یعنی قسمت
مالیش (گرفتن شارژ )هم میرسید اما چون رسمی نیست و تو بیان انجام
نشده پوزش میخوام :))


++
من چیزی غیر مسطح بودن دیدم :|:)
ولی واقعا تو این هوا سردتون نمیشه میرین کوه؟o_O
من امکان نداره برم ...
بقول برادرزاده ام : سردهههههههههههههههه :))))
ایشالا همیشه به کوه و تفریحات سالم :)
موفق و سلامت باشین...

گلسا چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 17:05

مرسی باران بابت تبریک...
کلا همین هم که جایزه نداد کلی خندیدیم...
ممنون از پیشنهادت....
همون پیشنهاد اولی قبوله.....برای سلامتی امام زمان و نی نی تو راهمون بخون مرسی مرسی مرسی
مردا که کلا خسیسند ...من فکر میکردم شوهر من فقط خسیسه ...ولی نیما از اوشون هم خسیستر تشریف داره...
سارا شاهده...مسابقه ی قبلی هم من بردم ...

جایزه و نیّتم واقعا همین شکلکِ هدیه بلاگ اسکای بود گناهِ من چیه خانما فکر میکنن جایزه حتما باید کیف کفش طلا و اینجور چیزا باشه. مسابقه قبلی پاسخ اولت اشتباه و جواب دوّمت نیمه اشتباه بود خودتم تایید کردی اون شاهدت سارا هم حکایتِ به خانوم روباهه گفتن شاهدت کیه گفت دمم شده

Sara چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 21:34 http://www.commaa.blogsky.comز

ینی جوایز از ده تا فحش بدتر بود من لاغر هستم ولی دیگه خداییش قیافم شکل دم روباه نیس من همه جوره موافق توام گلسا درباره جوایز هم اگه ابر و باد و مه و اینا دس بدست هم دادن من برنده شدم ترجیح میدم جایزه م یه کتاب واقعی باشه.یه کتاب که خیلی دوسش داری

جوایز حتما نباید ساعت مردونه های مورد نظرت باشه که میتونه هر چیزی باشه، اون ضرب المثل بود:)) اگه برنده بشی جایزه کتاب باشه وسط کتاب سوسک میذارم بعد برات میفرستم

Sara چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 22:21 http://www.commaa.blogsky.comز

اخ چی میشه یه مسابقه بذاری که جایزش کتاب و ساعت مردونه و شالگردن باشه؟ شما بفرس وسطش اژدها بذار اصلا.فقط بفرس!

یادم باشه همچین مسابقه ای با همچنین جوایزی هیچوقت نذارم:خند:

Sara جمعه 21 آبان 1395 ساعت 18:11 http://www.commaa.blogsky.comز

راستیییی مبارکه:)))

چیییییی مبارکه؟

Sara جمعه 21 آبان 1395 ساعت 20:31 http://www.commaa.blogsky.com

یافتن یار و دوتا فنجان و این صوبتا؛)

دلت خوشه ها یعنی اگه چهارتا فنجون کنار هم بود یعنی اونوقت حرمسرا داشتم؟! :)))

Sara جمعه 21 آبان 1395 ساعت 22:18 http://www.commaa.blogsky.com

نه ینی اونوقت دوستت و دوست دخترش هم همراهت بودن و چارتایی رفته بودین کوهنوردی:دی

اونجایی که تو عکس میبینی با سنگنوردی باید صعود کرد با کوهنوردی نمیشه حالا اگه دختری بتونه بیاد فنجونِ دومِ پلاستیکیِ اشانتیونِ داخلِ بیسکوییت که هیچه باید قهوشو تو فنجون طلا ریخت:خند:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد