دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

مسابقه قالیچه پرنده


حدس بزنید جایزه بگیرید، منظره ای که در عکس بالا میبینید کجاست؟!

۱-  پشت بام

۲- بالکن

۳- حیاط

۴- پارک

۵- پارک جنگلی

۶- جنگل

۷- کوه

۸- دشت

۹- سفره خونه

۱۰- طویله

یه راهنمایی: هفته ای یکی دوبار تنها اینجا میشینم یه آهنگ آرامبخشِ ملایمِ مخصوص مدیتیشن میذارم قهوه میخورم کتاب میخونم. درست حدس بزنید جایزه بگیرید، جایزه این مسابقه یک هدیه مرموز با کاغذ کادوی آبی رنگی که با ربان قرمز بسته شده برای برنده خوش شانس، فقط اولین نفری که پاسخ صحیح رو بگه هدیه رو دریافت میکنه..


نظرات 15 + ارسال نظر
باران (نبض احساس ) سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 18:16

سلام
قطعا پشت بام نیست چون هوا سرد شده
بالکن حیاط پارک هم نمیتونه باشه :))))
مگه اینکه سیستم بدن شما عین ماهی باشه به هوای سرد عکس العمل نشون نده
پارک جنگلی کوه و دشت و پارک و ...
هم نمیتونه با توجه به پاییزی شدن هوا
می مونه سفره خانه و طویله :دی
چون اصولا سفره خانه خودشون چایی براتون میارن پس نیاز به آوردن چایی
از طرف خودتون نیاز نیست :)))
و اینکه سفره خونه خودشون آهنگ میذارن نیاز به آهنگ شما هم ندارن
می مونه همون طویله
احتمالا هم طویله است به چند دلیل :یک آفتابی که تو تصویر فوق دیده میشه :)))))
فقط یه طویله میتونه آفتاب رو این شکلی بتابونه :))))
دو : تنها جاییکه میتونی توش آهنگ گوش بدی و چایی بخوری
و کتاب بخونی همین طویله است چون کسی بهت نمیگه که
صدای آهنگ کم کن مردم خوابن
حتی حیوانات زبون بسته هم کاری بهت ندارن
سه :اثر خاکی که رو فرش هستش این احتمال رو بیشتر میکنه :)
پس احتمال 99% عکس فوق طویله است
امضاء : یک عدد مامور شناسایی :دی

+
حالا جایزه مو بده :)))))

باران (نبض احساس ) سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 18:56

آخه کدوم آدم عاقلی کاغذ کادو آبی رو با روبان قرمز می پیچونه ؟؟؟

نقدِ بزرگیه از طرف شما آخه شنیدم سمت شما تو گونی به هم هدیه میدن

باران سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 23:34

سمت ما با گونی ؟؟؟؟o_O
خواب دیدی خیر باشه ...
منظورم از کاغذ کادو آبی پیچ کردن این بود کسی از کاغد کادوی آبی
استفاده میکنه از روبان قرمز استفاده نمیکنه :)))
دو رنگ متضادن اینا :)
میشه استفاده کرد ولی خوب و خوشگل در نمیاد :))
حالا اینا رو بیخیال جایزه منو بدین :))))

جایِزتون با توجه به جوابِ اشتباهتون
میشه یه گونی پِهِن، میدم خدمتتون!

باران چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 02:26

پس قطعا پارک جنگلی است :دی
حالا چرا هی گونی گونی میکنین ؟؟؟؟o_O
ولی جدی کجاست ؟
جایزه نمیخوام :دی



+
خیلی بدین بعد مدتها اومدم اینجا جایزه که هیچ ندادین جواب دادنتون هم
اینجوری میدین :||
اصلا من دیگه خاموش میشم مثل همیشه :|:)

وسطِ مسابقه میپرسید جدی کجاست؟! :)))
حالا پاسخِ من شد بد ولی انتخاب جواب شما وسطِ اون همه گزینه شد خوب؟ خب جواب طویله جایزش غیر از پِهِنُ پشکل چی میتونه باشه؟
جواب شماره ۱۰ یعنی همون طویله حالت انحرافی و کاربرد روان کاوانه داشت برای پیدا کردنِ دوستانی که از دستم عصبانی هستند، چرااا آخهه؟ :)))
هر دو وبلاگت مفقودالاثر شده چرا؟

غریبانه چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 07:28

من که اونجا منظره ای ندیدم ...بیشتر به سفره خونه میمونه ولی چرا افتابه اینقدر؟

شاید هم بالکن خونتونه

باران چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 13:25

سلام
هنوز مسابقه در جریانه یعنی ؟:))
من نمیدونستم بیشتر از یه روز فرصت دادین
خب تاریخ انتهای مسابقه کی هستش ؟

میگم خیلی بدین خودتون باور ندارین :|
خب چکار کنم خودتون گزینه 10رو گذاشتین یاد کارتون های تلویزیون افتادم که اونجا درس میخوندند :دی :)
خیلی خیلی بدین :|
آخه من چکارتون کردم که این جواب رو به کامنتم دادین ؟؟؟:|:(
اخلاق مند باشید لطفا !!
شوخی هم حدی داره !!:|
وجدانی از جوابتون ناراحت شدم :(

ولی خدایی آیا جواب درست گزینه 10بود یا که خیر ؟
و اینی که گفتین یعنی چه ؟(با صدای مهران مدیری بخونین :دی )
متوجه نشدم که چی گفتینo_O

فعلا نمی نویسم :)
خواننده های مثل شما که خاموش باشند حس نوشتن میاد پایین :)
فعلا ترجیح دادم ننویسم و وبلاگ هام رو از مدار خارج کردم :دی

علیک سلام، مسابقه قبلی ده روزه بود، زمانش بستگی داره به تعداد شرکت کننده ها هنوز سه چهار نفرم تو مسابقه شرکت نکردن. کی گفته من بدم خودم که حس میکنم اخلاقم مثل اخلاق فرشته ها می مونه
تو کدوم کارتون میرفتن تو طویله درس میخوندن؟؟ ! :))
نارحتی نداره که اون جایزه رو میدم یکی دیگه
پس شما هم وبلاگ بند شدید دیگه نمینویسید حیف باشه

گلسا چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 17:16

فرش مال خودتونه؟

بلهه

گلسا چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 17:18

فکر کنم رفتی کوه
جایزه هم که نمیدی الکی میگی

باران چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 23:37

وبلاگ مو که نبستم فقط آدرس وبم رو به خاموش ها نمیدم :دی
جدی مسابقات قبلی هم اینجا داشتین ؟o_O
بعد جایزه هاش ؟؟

+
خودت که نمیگین ماست خودتون ترشه :دی
اسم کارتون یادم نمیاد واقعا ولی یادمه یکی دو تا کارتون تو طویله کتاب میخوندن :) جدی گفتم ...

بدین چه بهتر ...
ولی بنظرم خودت استفاده کنی بهتره :دی

از وبلاگت و مطالبش اصلا چیزی یادم نمیاد:دی
بلهه. جایزه های خاصی نبوده
خواص ماست ترش خیلی بیشتره :))
همین که به عنوان جایزه شما انتخابش کردم خودش یه نوع استفادس دیگه

غریبانه پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 09:00

اگه فرش خودتونه بالکن درسته

Sara جمعه 14 آبان 1395 ساعت 17:54 http://www.commaa.blogsky.com

الهییی کامنت گلسا رو ببین:)) خب راس میگه دفه پیش کادوشو بش ندادی!
ای من دلم کادوی ابی میخاد خو:(
من فک میکنم پشت بوم باشه. نمیدونم خودم اینکارو خیلی دوس دارم بعد حسم رف سمت پشت بوم:)

Sara شنبه 15 آبان 1395 ساعت 13:22 http://www.commaa.blogsky.comز

بالشتت شبیه یه شکلات جهش یافتس:))

شکمویی چقد

Sara سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 08:10 http://www.commaa.blogsky.comز

اتفاقا اصلا میونم با شیرینی جات و شکلات خوب نیس؛)
جواب چیشد؟

لواشک دوست داری:)))

گلسا سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 11:12

نتیجه ی مسابقه رو بگو دیگه

به روی چشم

Sara سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 20:43 http://www.commaa.blogsky.comز

عاشقشم:)

چیکار کنم دیگه بیا یکی هم مال شما
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد