دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

بیراهه ها

هر گاه رد پای کسی که آرامشم را گرفته بود. دنبال کردم، به خودم رسیدم...!


نظرات 6 + ارسال نظر
باران شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 21:56

دقیقا !!
سلام :)
رسیدنتون بخیر :)

سلام:)
بارانی و با صفا شد وبلاگم :)

باران شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 22:59 http://barani-95.blogsky.com/

ممنون :)
لطف دارین

خواهش میکنم

گلسا یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 10:34

ای بابا ارامشمونو ازمون گرفتند ...حالا میخان بهمون بقبولونند که تقصیر خودمون بوده

از قدیم تر ها هم گفتن از ماست که برماست...

گلسا یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 17:01

یعنی میخای بگی قدیمیها اشتباه نمیکنند

یعنی میخوای بگی هم قدیمی ها هم جدیدی ها اشتباه میکنند به غیر از شماااا

مانیا یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 21:36

اههههههههههه یکم سنگین بود بذار فک کنم بعد بهت کامنت میدم

معلومهههههههههه خوب گرفتی مطلب رو

گلسا سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 01:21

اره خوب..... چرا که نه!!!؟؟؟
شاعر میگه... ابروبادومه و خورشیدو فلک در کارند

تاتونانی به کف اری و به غفلت نخوری....میدونم ربط ندا شت...تو این ساعت شعر بهتری به زهنم نیومد....

چرا که آره!!!!
شاعری گمنام هم میگه:
از باد در بدر ترم و کو به کو ترم

ازطفل خانه گمشده، پرجستجوترم

مردم به چشم آب نگاهم کنند لیک

من ازسراب پیش تو بی آبرو ترم

پرواز را ز کوی تو آغاز کرده ام

سنگم مزن که در حرم تو کبوترم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد