دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

فواید خوردن کتاب!

ما در کتاب ها با خردمندان سخن می‌گوییم و در زندگی روزانه با بی‌ خردان... بعضی از کتاب ها را فقط باید چشید، برخی دیگر را باید یک مرتبه بلعید و فقط بعضی کتب نادر هست که باید خوب جوید و هضم کرد.

نظرات 8 + ارسال نظر
sara شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 16:05 http://Www.commaa.blogsky.com

یه سری کتاب رو هم باید بعد از خوردن بالا اورد

پیش میاد یه خوراکی با ظاهری فریبنده ولی محتویاتی کپک زده بخریم بعد ازچشیدن باید بندازیمش سطل زباله!

گلسا شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 17:32

سلام نیما خوب تو که اومدی باید نظرتو در مورد رودخونه هامون بدی.....

سلام سارا تو هم که ادرستو اینجا گذاشتی باز انتظار داری کسی نیاد وبت ....

یادم رفت میام میگم
سارا میدونه از وبلاگ من فقط وبلاگ نویسای ادیب و فرهیخته میرن وبش برای همین آدرس گذاشته

golsa شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 17:41

خـدایِ جان!

من از توبه شکستن ها،بد بودن هایم ...

از زرق و برقِ دنیـا ...

به تو پنـاه آورده ام،

یاریـم کن خـوبِ مـن

آنیم که پیل برنتابد لت ما
بر عرش برین زنند هر شب کت ما

گر مورچه ای درآید اندر صف ما
آن مورچه شیر گردد از همت ما

شیخ مومن (مشهد)

sara شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 23:11 http://Www.commaa.blogsky.com

گلسا من ادرسمو برات گذاشته بودما:) ادرسمم ساعاتی پس از ثبت لو رفت ها هر چی ادم با شخصیت و فرهیختس تو وب نیماس،یکیش خوده من

:)))

Sara پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 16:10

نیما بیا برات تخم کفتر گرفتم از سکوت درای

منم برات دهان بند گرفتم


گلسا شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 09:32

‌ ‌ مى گویند،
براى کلبه کوچک همسایه ات چراغى آرزوکن ,قطعا حوالى خانه ی تو
نیز روشن خواهدشد.
من، خورشیدرابراى خانه ی دلت
آرزو میکنم تاهم گرم باشد هم سرشارازروشنایى.

سلام

سلام
منم برات اونی رو آرزو میکنم که خودت آرزوشو داری

Sara شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 22:00 http://Www.commaa.blogsky.com

دهان بندتو بذار وسط پستای بالای10 خطت ببند

ببین چقدر دهان بند زدی به پستات که یکی دو خط بیشتر نیستن

Sara شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 22:00 http://Www.commaa.blogsky.com

بی تربیتش از قلم افتاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد