دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

کوهنوردی که تا بحال قهوه نخورده بود

کنار یکی از چشمه های توچال به کوهنوردِ دانشجویی که ازم چندتا سوال در مورد مسیر صعود پرسید قهوه تعارف کردم، بعد از قبول تعارفم و درخواست قند و خوردن قهوه با تفاله اش! قیافش این شکلی شد


نظرات 4 + ارسال نظر
Sara چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 11:00 http://Www.motevalede-december.blogsky.com

لابد تلخ بوده طفلک کپ کرده:| فک کنم کلا کوهنوردیو کنار گذاشته دیگه

برای هر قاشق چایخوری قهوه ترک یه قاشق چایخوری شکر میریزم یحتمل بخاطر تفاله قهوه ای که خورد اون شکلی شد فکر کنم تا یک ساعت فکر میکرده جام شوکران دادم دستش

گلسا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 19:09

سلام نیما....چندتا وب داری

سلام گلسا چطور مگه؟ چی شده؟

گلسا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 19:36

اینجارو تا حالا ندیده بودم

همیشه این آدرسُ میذارم منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی؟

گلسا جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 18:54

نه بابا
این پستت مال بهمنه ندیده بودم تا حالا

کم بوده ریز دیدیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد