دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

مسیر مخفی درکه به توچال









مسیر اصلی درکه به ایستگاه 5 توچال اگه کوله پشتی سنگین نباشه کلآ 3ساعته، 2 ساعت از ابتدای درکه تا پناهگاه پلنگ چال و یک ساعت از پناهگاه پلنگ چال تا ایستگاه 5 توچال. ولی بین مسیر درکه تا پناهگاه پلنگ چال 20 قدم مونده به کافه رستوران جوزک [عکس1] سمت راست روبروش یک مسیر مخفی برای رفتن به توچال هست شیب ابتدای این مسیر کمی زیاده و بیشتر قسمتاش بجای پاکوب، پشکل کوب داره گاهی چوپان ها با گلّه ازش رد میشن. جمعه 10 مهر بود، رفتم تو این مسیر نیمه بکر، ابتدای درّه [عکس2]  زیبا بود کلی دارودرخت و گیاه و چشمه داشت وسطای مسیر یه چادر5نفره متروک بود، دورش سنگچین شده و یه وان که آب چشمه توسط یک لوله پلاستیکی (آب خوبی داره از اینجا آب بردارید) داخلش میریخت [عکس چادر و وان در دو سایز: کوچک 320x240 و بزرگ 800x600] و یه سگ بزرگ کنارش بود، سگ تا منو دید حدود 200متر به سمت بالا رفت. کنار چشمه نشستم آب خوردم خوش طعم بود بطری های آبمو پر کردم نشستم روی یه تخته سنگ که دیدم صدای گله ی گوسفند و بز میاد از بین درخت ها رفتم لبه ی درّه ی شمالی دیدم دارن میان سمت من، فهمیدم خونه پلاستیکی و وان پر از آب برای چوپان هاست. چوپانها رسیدند (از انتهای فروردین تا تابستان هستند میتونید ازشون شیر بز و گوسفند بگیرید شیر بز خیلی مقوی تره) یکم باهاشون صحبت کردم و رفتم تو مسیر برا ادامه صعود، داخل تصویر پایین ترین قسمتش درکه و درختاشو میتونید ببینید. بعد از عکس گرفتن به سمت بالا حرکت کردم 15 دقیقه ای به وسط یال رسیدم و عکس شماره 4 رو گرفتم وسط این عکس ایستگاه 2 توچال دیده میشه. تصاویر شماره 5 و 6 هم رو به جنوب از تهران گرفتم زاویه عکس شماره 5 متمایل به شرق و تصویر شماره6 متمایل به غربه برج میلاد رو تو عکس شماره6 میتونید ببینید. یه سایز بزرگتر از تصاویر برروی 6 عکس بالا لینک شده.

نظرات 9 + ارسال نظر
انه دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 17:13

خیلیم عالی

عالی خیلیم

شیما سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 10:33 http://man-bi-to.blogsky.com/

ممنون به خاطر عکسهای زیباتون
و همچنین تلاش بسیار زیادتون

اخترملوک هستم در راه کسب ثروت و پول فراوان

خواهش میشود.فکر میکردم عکسا خوب نشده مرسی
از ملکه اخترملوک خواهشمندم وقتی ثروت فراوان کسب کردند اسپانسر صعودم به قله کی2 بشوندمنم در عوض یه پرچم که روش نوشته شده ملکه اخترملوک نصب میکنم قله کی2

sara سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 11:11 http://Www.motevalede-december.blogsky.com

عاشق این تفریحات و مسیر های مخفی و پر هیجانم اگه میشه عکسارو برام بفرستین ممنونم

بیشتر عاشق مسیر هایی هستی که گل های رز داشته باشه و با یه شکلات تلخ تو جیبت نیمه شب وسط گل ها راه بری ماه و ماهی حجت اشرف زاده گوش کنی به اون قسمتش که میخونه پلکی بزن ای مخزن اسرار که هربار فیروزئو الماس به آفاق بپاشی هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی که رسیدی سرتو بیاری بالا ماه رو نگاه کنی (برگرفته از پروفایل غیر فعال شده ات)
خواهش میشه.عکسارو برات ایمیل میکنم

شیما سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 13:29 http://man-bi-to.blogsky.com/

ملکه اختر ملوک اسپانسر هم می شود ، چرا که نه؟

اصلآ یادم نبود در حال حاضر خودت اسپانسر لازمی برا مسافرته

sara سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 20:29 http://Www.motevalede-december.blogsky.com

وااای خدا یه لحظه فک کردم با جنی چیزی طرفم گفتم اینارو ا کجا میدونه پروفایلم از اولش غیر فعال بود،وب قبلیمو منظورته؟

بله بلاگفا منم چندسال بلاگفا بودم
"علایق شما: به شکل وحشیانه ای علاقه مند به گُل خصوصا رز هلندی و یاس،ادکلن تلخ،ساعت مچی،کتاب،پیاده روی،شبگردی،خواب،نقاشی،موسیقی،کافه،قهوه تلخ،شکلات تلخ،باقالی پلو هم که عشق راستینمه"

sara چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 10:28 http://Www.motevalede-december.blogsky.com

ادرس جدیدمو چجور یابیدی بلا به جون گرفته؟!!

آدرس قدیمی مگه نیس؟ دست کم گرفتی خودتو تو بلاگفا خیلی معروف بودی تا این حد که یه پسر وبلاگ نویس تعریف میکرد حاضر بوده بخاطرت یه شب وسط خیابون بخوابه

sara چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 15:45 http://Www.motevalede-december.blogsky.com

نشنیدم اینو فقط به گوشم رسید یه تعداد وبلاگنویس خودکشی دسته جمعی کردن،ادرس فعلی جدیده بجز چنتا از مخاطبام به کسی دیگه ندادمش

جریانشو شنیده بودم ولی باورم نمیشد میگن جمع شده بودن تو یکی از پارکا بعد انقدر همدیگرو گاز گرفتن تا مردن منم مخاطبم دیگه

کیان جمعه 30 تیر 1396 ساعت 09:50

سلام. ببخشید من متوجه نشدم. میشه یه کم توضیح بدین این مسیر دقیقا به کجا می خوره و نسبت به مسیر اصلی درکه به توچال چقدر صرفه جویی زمانی داره؟

سلام. این مسیر به قبل از ایستگاه دو توچال میخوره ولی مسیر اصلی به ایستگاه پنج توچال.

ali دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 03:34

فقط اومدی تبلیغ سعیدو کنی؟
مام ک درکه نرفتیم اصن نمیدونم
عشایرو ندیدی ؟ :/

سعید کیه؟!

خیر ندیدمتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد