دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

موزیک ویدیو مخصوص تست احساسات عشقولانه



این موزیک ویدیو رو  ببینید اگر تحت تاثیر قرار گرفتید یعنی دارای احساسات عشقولانه هستید و اگر تحت تاثیر قرار نگرفتید یعنی یا زیر فشار زندگی منطقه ی عشقولانتون آسیب دیده یا انقدر با احساساتتون بازی شده که منطقه ی حساس عشقولانتون توسط  دیواری از خشم حصار کشی شده

نظرات 21 + ارسال نظر
انه شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 11:27 http://manopezeshki69.blogsky.com

من کاری به موزیکه ندارم، من از این آبنباتا که میخوری میخوام

دست شما درد نکنه خانوم دکتر یعنی اون شکلکی که داره آبنبات میخوره منم دیگه؟ آبنبات بی آبنبات!

انه شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 13:35 http://manopezeshki69.blogsky.com

چرا به این خوشگلی،؟

آخه شش تا انگشت داره

رهگذر دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 10:27 http://darrahgozarebad.blogsky.com

من تحت تاثیر قرار نگرفتم حالا باید برم دکتر؟! خب، خانم انه بگین من مشکلم چیه؟!!

خوش بحالت این یعنی احساساتی نیستی. اول باید ببینیم خانم آنه چه دکتری هستند دعا کن دامپزشک نباشه!

رهگذر دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 14:38

نوشته هاتون شما رو با فرهنگ تر نشون میده.

ممنون

انه سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 05:38 http://manopezeshki69.blogsky.com

اوه مای گاد، دامپزشک تصور کن، من تا سرحد مرگ از حیوونا میترسم

تصور کردم یه جوجه گنجشک دنبالت کرده و داری جیغ میزنی در میری!

انه شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:13 http://manopezeshki69.blogsky.com

اتفاقا از گنجشک میترسم از جوجه هم

حالا من از گنجشکو کبوتر نمیترسم فقط بدم میاد ازشون یبار با یکی قرار داشتم چند ده متر مونده بود برسم، یه کبوتر از بالای درخت بلایی سرم آورد که انگار یه قابلمه قرمه سبزی ریختن رو سرمو لباسم! هیچی دیگه قرارو کنسل کردم برگشتم خونه

Baran سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 21:24 http://haftaflakblue.blogsky.com/

آقای همسایه ؟من این موزیک ویدیو رو برای دوستم فرستادم،خیلی دوست داشت و تشکر کرد.ولاکن،منو دوستم،ازشما بابت اشتراکش بسیار ممنون وسپاسگذاریم،...

بله همسایه خانوم؟ خواهش میکنم قابلی نداشت، خیلی خوب کارگردانی و بازی شده به دل میشینه

Baran چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 08:24 http://haftaflakblue.blogsky.com/

مچکرو ممنونیم،...
+بعد جریان اسب ،..دیگه هیچ وقت میلم به سوارکاری تا به اکنون نکشیده.ولی تماشای اسب ومادیان ها،..همراه بچه هاشون خیلی لذت بخشه،..که بایستی از دهات آقاجان اینا به طرف کوه پایه ها بریم،...که اونجا بهش میگن دوست لات.اونجا گالش های کوه نشین هستن.قاطر هم دارن،...اگه فیلم های فریدون حسن پور رو دیده باشین،...اکثرا همون جاها فیلم برداری شده
خلاصه دنیای روستا وزندگی روستایی خیلی لذت بخش تراز شهره.البته کسی دیگه توی روستا نیست.پیرترها هم یکی پس از دیگری ارتحال میکنن،..جوونا هم ،..بلانصبت معتادو مافنگی وخانه دارن،..خانم هاشونم شاغل توی کارخونه ها و،... اکثر خانواده ها،...بنیان شون متلاشی شده،...
جسارتا؟انبه مگه پوست داره؟انبه هندی ؟اینجا انبه هاش قد گردو هست،الانم میوه هاش قد نخود شدن
واینکه؛
وقتی مه میگیره ،...همه جا لیز میشه،..تخته سنگها،..سبزه ها،...حتی تکه چوب توی حیاط، که نزدیک بود منو پخش زمین کنه،...
حالا شما توی دره و،...خیلی مراقب باشید .
سوار کاری هم نکردین ،فدای سرتون،خدای نکرده ،اونا اگه لگد بزنن ،...خصوصا براشون ناآشنا باشین،...
خیلی حرف زدم،..خیلی ببخشین،...

شوهر دختر عمم اسب زیاد داشت عاشق اسب و حیوانات بود هفت هشت سالم بود میرفتیم اسطبلش میدیدیم ولی بعد هزینه دانشگاه و رشته پرخرج دختروپسرش زیاد شد همرو فروخت. دیگه از اون موقع از نزدیک اسب ندیدم فقط قاطرو یابو علفی اینا دیدم.
فکر میکنم فریدون حسن پور زادگاهش همونجاها باشه.
صددرصد روستا نشینی بهتر از شهر نشینیه اونا هم که شهر نشینی رو به روستا نشینی ترجیح دادن نمیدونن چه نعمتی رو از دست دادن. تو شهر طول و عرض زندگی از بین میره.. اینجا پیرها جوون مرگ میشن! خلاصش میشه اینکه پزشکا و داروخونه و عطاری ها پولدار شدن!!
چه جوونای الدنگ و بی غیرتی متاسفانه اینجا هم همینطوره همین چندهفته قبل دختری که مغازه اجاره کرده بود لباس فروشی داشت از شوهرش طلاق گرفت درآمد خانومش برای گذران زندگی کافی بود نمیرفت کار کنه!
انبه با پوست ندیدی؟ تهران تابستون پر میشه، از جنوب و جنوب شرق ایران میارن اندازه سیب بزرگه ولی بیضی خیلی هم آبدارو خوشمزه. منم از اون انبه های سمت شما ندیدم تا بحال. اصلآ نمیدونستم شمال انبه داره شایدم انبه نیست ازگیلِ!
چه مه لیزی داره اونجا. اینجا مهش لیز نیست تو مه تاحالا لیز نخوردم. بنابراین شما مراقب باشین.
آره لگد اسب از برخورد تیرآهن به آدم خطرناک تره.
انگار من بیشتر حرف زدم شما ببخشین

Baran پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 08:09 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خوب،...من تصاویر انبه رو پیدا کردم وگذاشتم پست ثابت که ببیند.میگردم ،ازگیل رو هم پیدا میکنم،...
نه انبه اس.طعمشم با ازگیل فرق داره.داداشم اینا ازاون انبه هایی که شما خوردین و اینجا کناراتوبان می فروشن وبهش انبه هندی وپاکستانی میگن،...خوردن،..که گفتن طعمش شبیه همین انبه های گیلانه
یابو!!! .یابو برام یادآور بیتا بادران و دلشکسته و،...

آفرین آقای همسایه ،
خیلی درست ،یک الدنگ رو به تصویر کشیدین. حالا پسرعموی من کارمیکرد،منتهی خانوم بیست روز بعد عقد ،مه اجرا گذاشت،...بعد دادگاه و زندان و،...اثن یهویی بیست سال پیرشد.شکرخدا بعد ۸سال دوباره ازدواج کرد،..شکرخدا زندگیش خوبه...
بگذریم ،..سرصبحی اومدیم مزاحم شدیم
یقینا آج کفش تون مناسب هست،وگرنه مه لیزهست.بعد موقع کندن قارچ دستتون لیزنخورد؟که ازخیسی تخته سنک کنده شد؟که تعادل تونو حفظ کردین؟
بهترین خاطرات برای همون هفت هشت سالگی هاست،...

خواهش میکنم،شما لطف کردین ونوشتین،...ممنون ازشما وسرانگشت گویای شماسلامت باشین وشاد...

انبه۵۰تا گونه داره حتمآ یکی از گونه هاشه و یا شایدم همونه ولی به دلیل شرایط آب و هوایی به این شکل درومده مثلآ گوجه فرنگی هایی که تو کوه میکارم طعمش و رنگش و کمی هم از لحاظ ظاهری تغییر میکنن..
چی کشیده پسر عموت، چه معضلی شده این مهریه یکی از بچه محلا از مهریه میترسید زن نمیگرفت بهش گفتن از اطراف فلان شهر زن بگیر مهریه نمیخوان! خلاصه موقع عقد مادر عروس نامردی کرد ۴۰۰تا سکه مهر دخترش شد الان دختره با یه وکیل خبره طلاق گرفته قاضی هم حکم داده ۱۱۰تا سکه از ۴۰۰تا قسط بندی بشه از حقوق پسره کم بشه هرچندماه یه سکه کامل به دختره پرداخت بشه. پسره از نارحتی پیر شد که هیچ پدر و عموش هم دق مرگ شدن یه کم بعد این ماجرا پشت سر هم سکته کردن مرحوم شدن.

حالا یابو برای من یادآور رجل های سیاسیه که خونَشون بعد از پست سیاسی و ورود به دولت و گرفتن حقوق نجومی شمیرانات و شمال تهران و ویلاشون لواسانات و شمال شرق تهران و بهترین هوا رو میخورن و هیچ کاری هم به آلودگی هوای تهران ندارن
مزاحم چیه مراحمی. درسته کفی کفشای کوه از ایتالیا میاد به اسم ویبرام و فرق داره با کفی های معمولی.
نه دستم لیز نخورد نوشتم که سنگ از جاش کنده شد دستم ول شد .

آره واقعآ یادش بخیر.
چه طوماری شد sorry

Baran پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 16:38 http://haftaflakblue.blogsky.com/

هااا،..تغیر ژنتیکی شده،عین ژاپنی های دورگه
حقیقتش ، دخترعمو با خواهر کوچیکه عروس خانم همکلاسی بود.ولی بجز پسرو خانواده عروس کسی خبردارنبود.که وقتی برای خاستگاری میرن،اونجا همومیبینن ،دخترعمواینا شُکه میشن.نگو دختر عمو آمار داداش هاشو توی دبیرستان گفته،چندتا داداش دارم،کجا کارمیکنن،کجازمین داریم،..خلاصه اینکه،طوطعه بود.خواهره آمارداداش رو میده،اونام تحقیق میکنن میبینن،کدوم شون پاستوریزه تره،که این پسرعموهه رو قاپ دزدی میکنه و بیست روز بعد ،دهن شو سرویس.
این خانم زمین وگرفت و یه مدت بعد رضایت داد.بعدخبررسید رفته با نامزدش ازدواج کرده و خوش وخرم زندگی میکنه.
خدارحمت شون کنه ،...ای کاش همون سرعقد بهم میزد.
آی گفتین،...امان ازاین مادرای عروس نامرد،...
بله،نوشتین سنگ وصخره رو ازجا کندین

طومار نوشت تون سبک امیرکبیره sorry..sorry:
ولی ایتالیا حرف نداره ها،...من ازفیلم های ایتالیایی خوشم میاد
که ،سنگ ازجاش کنده شده

درسته مثل تخمه ژاپنی پیوندی با هندونه دورگه
چه همکلاسی ترسناکی داشته دختر عموت.. فکر میکردم این چیزا فقط تو تهران هست.
میدونی چرا پاستوریزه تر رو انتخاب میکنن؟ برای اینکه بعدش انتقام نگیرن اسیدپاشی نکنن.
خدا رحمت کنه دانشمند بزرگ امیرکبیر رو شب پنجشنبس فاتحه مع صلوات
کشور دوست داشتنی هست ایتالیا بیخود نیس فیلم پدرخوانده دومین و سومین فیلم محبوب تو دنیاس.

Baran پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 19:25 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اینجا تهران کوچیکِ،
چون ازهرکجا،مهاجر داره.
دقیقااا،..‌چون دیگه جونی برای انتقام نمی مونه براشون.
واینکه؛
غیر ازخدا به هرچه امید داشته باشی،خدا ازهمان چیز نا امیدت می کند.
لذا؛
یا سخنی داشته باش دلپذیر،
یا دلی داشته باش سخن پذیر<----امیرکبیر
خلاصه اینکه؛
خیلی ببخشید آقای همسایه ،خیلی مزاحم تون شدیم،..

این مهاجرت ها و تداخل فرهنگی از نوع سطح پایینش خیلی بده..
سطح بالاش میتونه خوب باشه نمونش نخبه ها و نوابغی که میرن آمریکا و اونجا میوه میدن بار درجه یک میدن!
این حرفا چیه مراحمی..

مژگان جمعه 1 آذر 1398 ساعت 17:41

چقدر کامنت! چقدر شکلک قلب! چندتا انسان عاشق!
این ویدیو چی بود؟ منو کسی اذیت نکرده ولی فکر میکنم خالی از احساسم. میخوام خودمو تست کنم باهاش. یادتون میاد چی بوده؟ گرچه نت نداریم.. ببین چجوری داریم بدتر از مردم کره شمالی زندگی میکنیم :))

کلیپ اینجاس...

https://www.namasha.com/v/gblPB21b

برای تست احساسات خانم ها خوبه. آقایون که دیگه احساس ندارن!

مردم کره شمالی هم الان یه جایی دارن میگن چطوری داریم بدتر از مردم ایران زندگی میکنیم! :))

مژگان جمعه 1 آذر 1398 ساعت 22:58

واسم پخش نمیشه! شاید نتو درست کنن بتونم ببینمش.
واقعا؟ چرا؟ چرا احساس ندارین؟ من فکر میکردم آقایون احساساتی تر باشن الان

برام پخش شد دوباره دیدم. بسیار جالب بود!
تو گرونی های اخیر قاتی برگای آقایون احساساتشون هم ریخته!

مژگان شنبه 2 آذر 1398 ساعت 13:07

اگه بسیار جالب بود، پس هنوز احساس داری^^
واقعا عشق نمیتونه قویتر از این مشکلات باشه؟ به کجا پناه ببریم پس :|

خدا کنه، نمیدونم، شاید.

عشق ها آلوده به مادیات شدن برا همین دیگه قدرت ندارن..

مژگان شنبه 2 آذر 1398 ساعت 13:33

از چیزی که خوند، فقط ژوتم رو فهمیدم متاسفانه. قشنگ ویولون میزد. اسم ویدیوش چیه؟ شبیه زندگی ای بود که درباره انسان میگن. انگار مقدر شده بود این دو تا به دنیا بیان، و خب سخته حسم رو نسبت بهش بگم. نمیدونم چطور چیزی رو که درک کردم بگم. اما دلم میخواد راجع بش بدونم. میرم این کامنتایی که اینجا هست رو بخونم ببینم کسی چیزی تحلیل کرده یا نه. البته من از تقدیر سردرنمیارم. تا حالا بهش فکر نکردم که چیه و چجوریه. نمیتونم بگم بهش اعتقاد دارم. از اینکه به اشیا جون داده بود خوشم اومد. نمیدونم ناتورالیسم از کجا اومده و چیه. تو این ویدیو حسش کردم یجوری. زندگی نباید غیر از اینی باشه که اینجا نشون داده. تنها چیزی که میتونم بنویسم همینه. زیبایی رو ببینی و درک کنی، با عاشق شدن راه کامل شدنو طی کنی. زیستن، عاشقانه باشه نه کلیشه ای.
پس کله مو میخارونم از نادونی :/

واقعآ حرفه ای کار شده بود. اسمشو یادم نیست.خوب وصفش کردی، بسیار عالی. همه ما نادانیم مدعیان دانایی هم نادان تر!

مژگان شنبه 2 آذر 1398 ساعت 21:15

حیف شد. دلم میخواد لااقل بدونم چی میخونه. باید ببینم میشه یه جا واسه سرچ ویدیو پیدا کرد یا نه.

سن که بالا میره انگار احساس آدم نسبت به دوست داشتن تغییر میکنه، آره؟ باز خوبه میگی "خدا کنه"
من عشق رو گفتم. اونایی که میذارن اهمیت مادیات بیشتر از دوست داشتن بشه، عاشقن؟

میشه اسمشو پیدا کرد یه روش هایی هست.

نه زیاد تفاوتی نمیکنه. وصد البته به بلاهایی که سر یک نفر میتونه بیاد مربوطه. مشکل اینجاس، اونایی هم که به مادیات اهمیت نمیدن عشق اونا هم عشق نیست! منطقی و عاقلانه و هوشمندانه و دوراندیشانه نیست، عشق به موجود فناپذیر...

مژگان یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 11:54

پس هیچکس عاشق نمیشه..
تست احساسات عاشقانه هم شوخی بوده تو این پست. فقط اون موزیک ویدیوئه که جدیه و هر حرفی که ماها درباره ش زدیم، بیهوده بوده چون چه میفهمیم عشق چیه

الان ب یاد این بیت انداختیم:
عاشقت گشتم تو گفتی عاشقان دیوانه اند
عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای

مژگان یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 17:18

اینکه میگی یادش افتادی، یعنی من دارم بهت میگم "عاشقت گشتم تو گفتی عاشقان دیوانه اند"، یا تو داری به من میگی؟ :دی
احتمالا من باید گفته باشم چون مصرع دوم با حرفام جور درمیاد یکم^^
ببخشید، شوخی کردم. داری با یه مخاطب خنگ حرف میزنی که متوجه نمیشه این بیت چه ربطی به موضوع داره (در حال خاراندن پس کله)

فیلم هندی که نیست هیچکدوم. فقط برام یادآوری شد.

معلوم شد فیلم رمانتیک زیاد میبینی

#Rdrs یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 20:16

چقدر غبطه خوردم ب اونی ک داشت ویولن مینواخت .....
Mylove

حالا من ترجیح میدادم اون نفر چهارم باشم که داره مثل پاپِت اون دوتا رو کنترل میکنه
اول برمیداشتم اون ویولونیست رو میفرستادم قاطی باقالیا
بعد اون دختره رو جفپا هدایت میکردم رو ملاج خودم. ای جانم. چقدر ساکته اون بالا عشقم

مژگان یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 21:14

به هند و فیلم رمانتیک چه؟ تقصیر منه؟ یه جایی یه چیزی میگی که ربطش به قضیه معلوم نیست، بعد میخوای آدم حدسم نزنه؟ :دی

منم بی تقصیرم تو کامنتت سه تا عشق داشت منو ب یاد یه بیت شعر انداخت که سه تا عشق داره، جفتمون بی تقصیریم، حالا بنظرت تقصیر کی بوده این موقع شب؟ میبینی رعایت نمیکنن

مژگان دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 09:56

اونی که خوابش میومده :دی

منکه خواب آلود نبودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد