دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

نشد که بشه

بلاگفا

خیلی مقاومت کردم بلاگفا بمونم ولی نشد که بشه

نظرات 1 + ارسال نظر
خاتون سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 15:26 http://bakhtekhabaloodeman.blogfa.com

من خودم خاله شونم باید قدرم رو بدونن دیگه
سلام م.ممنون که اومدی.منم دارام همین مطالبی که خوندی رو از بلاگفا انتقال میدم به اسکای.البته فقط اونایی که دوسشون درم.اعتمادی به بلاگفا نیست.

پست طولانی بود به روش تندخوانی که خودم ابداع کردم خوندم برا همین فکر کردم اون خاله مهربونه خاله ی شماس واقعآ باید قدرتو بدونن خاله ی ما که کوچیک بودیم یا سرکارمون میذاشت یا میجزوند یا میترسوندتمون زهره ترک میشدیم
سلام خواهش میشه شما هم قدم رنجه فرمودید ممنون،منم تازه اومدم بلاگ اسکای ولی مطالبمو انتقال ندادم وبلاگم تو بلاگفا تخصصی و فقط در مورد کوهنوردی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد