دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

پاسخ کوبنده الکساندر دوما به یک نژادپرست

الکساندر دوما برجسته ترین نویسنده فرانسه و مؤلف سیصد عنوان کتاب، دارای نژادی آفریقایی فرانسوی بود. یک بار به شخصی که به پیشینه نژادی او توهین کرده بود گفت: "پدر من یک دورگه اروپایی است، پدربزرگ من یک سیاه پوست است و پدر پدربزرگ من یک میمون! می‌ بینی مرد، شروع خاندان من همچون پایان خاندان توست!":)


پ.ن:

ظاهرآ به دوما گفته بوده میمونِ آفریقایی!



نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 12:37 http://ketabnameh.blogsky.com

عالی.

بهار یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 00:01 http://likespring.blogsky.com

هاااااا بالاخر وبلاگتو پیدا کردم...
چقدر پست نخونده باید اینجا باشه

وبلاگم عاشق قایم موشکِ
آپدیتام زیاد نبوده میانگینش ماهی دوسه بار بروز شدن.

.... دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 07:20

آرشیوت از خرداد می پره میره مرداد.تیر نبودی

نیمه اول اردیبهشت و نیمه دوم خرداد تا وسط تیر رو نبودم کوه بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد