دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

طبیعت پاییزی توچال


نظرات 16 + ارسال نظر
Sara چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 16:02

عاشق این کلوچه هام:)اخرین بار۳ سال پیش بود که دوستم از شمال برام اورد بعدش دیگه ازشون ندیدم

کلوچه ی فومنِ اسمش. خیلی خوشمزس. میدون انقلاب اول خ کارگر شمالی سمت راست اولین مغازه ای که کلوچه فومن میپزه خیلی خوب میپزه بیشتر جاها مثل این نمیتونن کلوچه بپزن

Sara چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 16:55

من تهران نیستم

و اونی هم که تهرانه برات کوفتم نمیفرسته چه برسه کلوچه ی فومن

غریبانه چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 18:07

شما به این میگین کلوچه؟
این که خیلی بزرگه ما میگیم تافتون
کلوچه اون کوچیکاست

تو عکس درشت افتاده انقدرا هم بزرگ نیستتتتتتت

فرارى جمعه 19 آذر 1395 ساعت 14:15 http://escapee.blogsky.com

کلوچه که اصن پیام رستگارى دو عالمه، ولى اونى که بغل کلوچه س چیه؟ توش قراره چى باشه؟ چقد این عکس و عکساى پایینى خوبن. خدا قسمت کنه. :))

کلوچه برای صبحونه و عصرونه مخصوصآ تو کوه خیلی میچسبه. اسمش کُندوکِ معمولآ چوپان ها با بطری سموم کشاورزی درست میکنن کوهنوردها با قمقمه آب آلومینیومی. آب داخلش خیلی سریع جوش میاد و جای کمی هم بین وسایل میگیره. خوبی از خودته. ایشالا :)))

باران شنبه 20 آذر 1395 ساعت 11:41

سلام
اولا این کلوچه ی که نشون دادین فومن نیست :)
فومن محتواش یک چیزی شبیه مرباست اینی که شما نشون دادین محتواش خرماست :))
دوما اینکه اسمش نون /کلوچه خرمایی است چون پر خرمای له شده توشه :))

@
سارا خانم
سوما اینکه سارا خانم برین تو مغازه های که نون سنتی همراه با
پیراشکی و کیک یزدی و گاهی وقت ها هم نون باگت و نان جو اینا میفروشن نگاهی بندازین که به ضرس قاطع بهتون میگم این نان خرمایی یا همون کلوچه خرمایی رو که آقا نیما زحمت کشیدن تصویرش رو گذاشتن اون مغازه ها دارند :))


++
همیشه به کوه و کوهنوردی و توچال

سلام. نشد یه چیزی بگم نیای ساز مخالف بزنی فکر کنم اگه دم دستت بودم همینجوری الکی با دمپایی میخوابوندی تو دهنم!
این کلوچه ی فومنه داخلش هم خرما نیست چیزای دیگس. طرف نیم قرنِ داره بهترین کلوچه ها ی فومن رو میپزه بالای مغازش زده کلوچه ی فومن اونوقت اومدی میگی کلوچه ی فومن نیست؟ :)))

سارا خانم
به هیچ وجه به حرف باران گوش نکن هنوز فرق کلوچه خرمایی رو با کلوچه فومن تشخیص نمیده اومده هم در موردش سخنرانی کرده و هم آدرس داده به آدرسی که داده اگه بری یهو میبینی باران اونجاس با یه دمپایی تو غلاف وایساده زل زده تو چشات :)))

ممنون شما هم همیشه به دخالت نکردن در مورد چیزایی که هیچی در موردش نمیدونید!

باران شنبه 20 آذر 1395 ساعت 14:29

خیلی بدین :)))))
خب این شبیه اون کلوچه خرمایی دم خیابون ولیعصر نرسیده به مترو نزدیک پارک دانشجو بود :)))))خب :))))
بعدم دوما اون آدرسی که دادین اسم اون شیرینی پزی یا همون مغازه چیه ؟:))) که بگیرم که ببینم فومنه یا نه :))))
سوما شبیه میزنه خب من هنوز نخوردمش :)))
چهارما وقتی ارسال رو زدم دقیق که شدم گفتم اه راست میگه ها فومنه :)))
پنجما آقاااااا ما دعوا نداریمممممم :))
ما هیچکی رو کتک متک نمیزنیم حتی شما دوست محترم :دی :))))
ششما بابا آشتی معذرت میخواممم خوبه ؟؟؟؟
خوبه ؟؟؟
هفتما من اولین بار بقول شما دخالت کردم که میگین موفق باشم تو این زمینه :)))
هشتما من بازم میگم به ضرس قاطع این مغازه ها ذکر شده ای که گفتم
فومن مورد نظر رو دارند سارا خانم برو به اونا نگاه کن! :))))))

نهما چرا الکی بچه مردم رو اذیت میکنی ؟؟؟
خدا رو خوش میاد ؟؟؟:)))))))
دهما : من هیچوقت با دمپایی هیچکس رو نزدم :)
ولی بنظرم با دمپایی خیس بزنیم بهتر جواب میده :))))))
دیگه بزرگتری گفتند کوچکتری گفتن :))))))
همینه که من میگم حرفم نباشه :دی:)))))))))))))
ولی خارج از شوخی ببخشید واقعا همین که ارسال رو زدم فهمیدم فومنه :))))
ولی نتم قطع شد تا الان که دوباره اومدم :)
+
درضمن باران نمیگن میگن باران خانم :)
دیگه تکرار نشه اسم کوچک رو همین شکلی صدا میزنی ؛ )))):دی
تکرار بشه دمپایی خیس چی ؟ :))))))

الان جواب این کامنت طولانی رو چطوری باید بدم باران خانم؟
آدرسِ دقیقش رو پایین کامنت سارا نوشتم یک دقیقه از میدون انقلاب راهه، ده تا که بخری یدونه بهت جایزه میده داداشش دوتا کلوچه جایزه میده که متاسفانه چندماهه مفقودالاثر شده نیست.

باران شنبه 20 آذر 1395 ساعت 18:30

ولی واقعا نیاز به کتک متک دارین
تگرگ هم بودین :||
متاسفم :||

ولی با این اوصاف احتمالا اون آدرس رو هم رفتم.
خداحافظ...

چوب معلم گله هرکی نخوره خله! :)))
از شانس بزنه بری اینجا که معرفی کردم کلوچه فومن بخری وسط کلوچت سوسک باشه هیچی دیگه باید وبلاگمو ببندم برم یه قبرستونی جایی پناهنده بشم

باران شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:02

من اصولا فومن نمیخورم اگرم بخورم از وسط همیشه نصفش میکنم
و یک کوچولو ازش میخورم.
فومن سنگینه و خوراکی مورد علاقه زمان بچگی بود :)
نگران نباشین تو این مورد کتک نمیخورین :)))
ولی بخاطر عبارتی که استفاده کردین ناراحت شدم و دوست نداشتم
ازتون این عبارت رو ببینم.
امیدوارم دیگه تکرار نشه که اگر بشه باور کنین دیگه نمیام اینجا !
و ازتون ناراحت میشم.
حال خود دانین.

آره خیلی سنگینه یکیشو میخورم سیر میشم.
ابر باران برف تگرگ مه چه فرقی با هم دارن همشون قشنگن و عضوی از طبیعت :))

باران شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:13

نیما و دنیا و ریما و سیما هم هیچ فرقی با هم ندارند اسمی های خوبین نه ؟:)
از این به بعد بجای اسمتون مثلا بگیم سیما :دی یا ریما :))))
خوبه ؟:)

من دیگه قدرت تایپم اومد پایین پایین:(
در هر صورت دیگه تکرار نکنین ممنون میشم.

نه هیچ فرقی با هم ندارن خیلی هم خوبن:)))))

اوکی. منم همینطور یکم دیگه تایپ کنم خطوط اثر انگشتم مسطح میشه.

فرارى شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:21 http://escapee.blogsky.com

عع؟! درستش میکنن؟! چطورى؟!
چقد باحاله جدى!

آمادس فقط کافیه آب بندیش کنی. قابلی نداره یه کوچیکشو دارم اگه میخوای.

فراری دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 15:57 http://escapee.blogsky.com

مچکرم! اهل کوه‌نوردی و طبیعت‌گردی نیستم وگرنه دستبرد می‌زدم حتماً. :))

.... پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 20:18

ما به اون قوطی چای میگیم گداجوش:)

خوب واردین، زیاد ازش استفاده میکنید؟ :)))

.... جمعه 26 آذر 1395 ساعت 13:44

نه من فقد یه بار با اینا چای خوردم .چاییش جوشیده بود
خوب نبود :)
ولی بقیه استفاده میکنن

این قمقمه آبی که بهش میگی گداجوش رو ۱۰ تومن خریدم کتری استیل کوه رو ۸ تومن کتری روحی مخصوص کوه رو ۶ تومن حالا باز بهش بگو گداجوش

.... جمعه 26 آذر 1395 ساعت 19:18

وا خو گرون خریدی
من مهر امسال یکی خریدم هشت تومن.
بعدم تو دهات ما از قوطیای سم استفاده میکنن.خیلی از قمقمه محکمتره:))

این بزرگشه. قوطی سم خیلی کوچیکتره آب بندیشم مکافاته باید با آب و سرکه گذاشت رو گاز چندبار تا آب بندی بشه

غریبانه سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 08:28

یلدا
یعنی یادمان باشد
زندگی
آنقدر کوتاه است

که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را...
باید جشن گرفت..
یلداتون مبارک

یلدای همتون مبارک

Sara دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 22:30 http://www.commaa.blogsky.com

کامنتمو خوردی؟

4دیواری اختیاری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد