دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

در دراز مدت، مرگ تنها فاتح است!

اگر نمی دانید جمله زیر از کدام شخصیت تاریخ است و تا چند روز بعدش هم نفهمیدید، این یعنی شما یک ولگرد اینستاگرامی، تلگرامی بیش نیستید، باور کنید ولگرد شاخ و دم نداره! پیشاپیش متاسفم براتون..


"  در دراز مدت، مرگ تنها فاتح است! "



نظرات 9 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 26 فروردین 1398 ساعت 14:24 http://dreamaway.blogsky.com/

از اسکندر مقدونی نیست...؟

هست؟ یعنی اسکندری که فقط سه دهه عمر کرد تو اوج جوونی به مرگ فکر میکرده؟

رویا دوشنبه 26 فروردین 1398 ساعت 16:29 http://dreamaway.blogsky.com/

انگار منم یه ولگرد تلگرامی ای بیش نیستم
اما خب هنوز دارم تحقیق میکنم...

نه هنوز چند روز وقت داری در ضمن تو ولگرد پیتزایی هستی و نمیتونی همزمان ولگرد تلگرامی اینستایی پیتزایی باشی

رویا دوشنبه 26 فروردین 1398 ساعت 20:11 http://dreamaway.blogsky.com/

حق با توئه من اینستا و تلگرام ندارم
نهایتا یه ولگرد پیتزایی و واتساپی ام...

نا امید نشو هنوز چند روز وقت داری

رویا سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 20:25 http://dreamaway.blogsky.com/

امروز از معلم تاریخ چند سال پیشم سوال کردم
گفت نمیدونم
جوابشو به من بگو تا به معلمم بگم
:|

احتمالآ یادش رفته، حفظ کردنِ میلیون ها سطر تاریخ کارِ ساده ای نیست.
زووده

jud جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 17:34

ناراحت شدم:(
+من سرچ هم کردم پیدا نکردم٬از کیه؟

آبانی جماعت که نباید به این راحتی ناراحت بشه:)
از یک دیکتاتور!

jud جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 18:54

برگهام!!!
شما مگه اصلا منو میشناختید!؟

+هایل هیتلر؟

مگه همون jud متولد ۲۳ آبان نیستی؟
هرکی نشناست و بمیره کافر مرده!

+خیر

jud جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 19:24

یا خدا!!نمیدونم چی باید بگم الان!واقعا تعجب کردم!!

+کوروش کبیر که نیست احیانا؟!(از مابین انگشتانش نگاه می‌کند)

تعجب نداره، منم آبانی ام، آبانی ها مانند زامبی ها حضور همدیگه رو حس میکنن!

یا ذوالقرنین! کوروش کبیر دیکتاتور نبوده حتی تو تاریخ اومده پیامبر بوده

jud جمعه 30 فروردین 1398 ساعت 19:44

که اینطور!{آیکون تفکر!}

نه نه آخه تو نتایج سرچهام هی کوروش کبیر میومد!:دی

+ناپلئون؟

یادی کنیم از آیکون ها و شکلک های فوق العاده ی مرحومه یاهومسنجر، واقعآ کامل و عالی و بامزه بودن شکلک تفکرم داشت, یادش بخیر.

شاید بخاطر کیورد فاتح اسم کوروش کبیر میومد.
+No

jud دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 22:48

یه حدس ملویی هی مثل پاپ آپ باز میشه برام که نکنه این جمله از خودتونه؟!:دی
خب،جواب؟

دست شما درد نکنه یعنی من دیکتاتور بودم خودم خبر نداشتم؟! احتمالآ پست دیکتاتور مآبانه ای که در رابطه با کاربران اینستاگرام گذاشتم باعث شده اینطور فکر کنی:دی


جمله ی "در دراز مدت مرگ تنها فاتح است" رو در کتاب نخستین زندگینامه استالین بر پایه اسناد جدید تکان دهنده ی پرونده های مخفی روسیه نوشته ادوارد راژینسکی ترجمه مهوش غلامی دیدم و استالین این جمله رو اواخر جنگ جهانی دوم گفت و البته احتمال اینم هست استالین این جمله رو تو کتابی خونده باشه و تکرار کرده باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد