دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

کاری سخت به اسم شستن کاهو

امروز برای اولین بار تو عمرم کاهو شستم فکر میکردم آسون باشه، آب ریختم تو ظرف کمی نمک بعد کاهو رو پر پر کردم ریختم داخل آب تا اینجاش راحت بود قسمت سختش آب کشیدن کاهو ها و بوس کردن برگِ کاهو های کوچیک بود که حسابی وقتمو گرفت.

نظرات 17 + ارسال نظر
golsa شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 14:41 http://golsa111.blogsky.com

سلام..تا حالا کی کاهوهارو میشسته

سلام، بیشتر سبزی خوردن میخورم تا کاهو

golsa شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 14:46 http://gol

تو پسری چرا کاهو میشستی

تو کوه که چند روزی می مونم گاهی قابلمه میبرم برنج دم میکنم. حالا چون پسرم نباید برنج دم کنم بخورم؟

گلسا شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 15:15

چرا بابا کی گفته نباید هیچ کاری بکنی....کاهو شستن سخته.... من یکی یکی برگارو میشورم....خیلی سخته

این برگای داخل کاهو تمیزن بنظرم شستن نمیخواست اگه جونوری چیزی هم داشته باشه تو آب که بندازیم میان بیرون

گلسا شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 15:20

کوه میری چکار:خجالت

میرم تو دامن طبیعت تو هوای تمیز کنار آبشار درخت چشمه آب نور خورشید آتیش بوی چمن بوی گل بوی خاک... جسم و روحمو صفا میدم. نکنه اون داستان وبلاگت "خواستگارهای_کوهی !" رووت تاثیر گذاشته فکردی میریم کوه برای ازدواج؟ شاید درصد کمی حقیقت داشته باشه ولی نه برای من که همیشه از مسیر های صعب العبوری رد میشم که بز ازش رد نمیشه چه برسه به بلانسبت خانوما و آقایون

Sara شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 16:29 http://www.motevalede-december.blogsky.com

کاهو رو که نباید بشوری بخوری،کاهو رو باید برات بشورن بخوری؛) یک عدد تنبل بنام سارا؛)

تنبل نرو به سایه، سایه خودش میایه!

golsa شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 18:29

موفق باشی...منم عاشق کوهنوردیم

ممنون.. خدا قوّت..

Sara شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 21:13 http://www.motevalede-december.blogsky.com

فک کنم میشد باهاش بشکن ریز زد؛)

بشکن ریز چیه جفتک4پشت هم میشه باهاش انداخت:خند:

باران شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 22:20 http://barani-95.blogsky.com/

سلام
من حاضرم تمام کارای سخت دنیا رو یکجا انجام بدم ولی هیچوقت کاهو نشورم :)))
البته من با شوینده سبزی ، کاهو و سبزیجات رو میشورم :)
ا

سلام
حالا من حاضرم 50 بار کاهو بشورم ولی برای1بار ظرف نشورم:))
کاهو رو چون سبزی فروشا تیک دارن کلی از برگای پررنگ روشو که حاوی 90 درصد خاصیتشه میکنن زیاد برای شستنش حساسیت به خرج ندادم تا حالا کاهو ندیدم ظاهرش مثل سبزی گِلی باشه

باران شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 22:51 http://barani-95.blogsky.com/

من حاضرم کلی برم کارای فنی مردانه حتی بکنم ولی بازم کاهو نشورم :)))))
البته اینکارای فنی بیشتر اوقات انجام میدم :)
ظرف شستن اگر با فکر کردن همراه بشه کاری بس شیرین و دوست داشتنی میشه :)
آقا من فقط از کاهو ، خوردن مغزش یا همون گل اش رو دوست دارم
بقیه اش دیگه دوست ندارم و چون دوست ندارم رغبتی هم برای شستنش هم ندارم :)))
در ضمن منم ندیدم ولی خب آسون نیست شستنش :))

هر کار فنی، فنی نیستا! مثلآ یه بار شیر آب wc کنده شد لیز خورد افتاد داخل سوراخ کاسه توالت رفتم چندتا کیسه فریزر کشیدم رو دستم درش آوردم دیدم رنگش فرق داره نقره ای نیست! گذاشتم سرجاش باز دستمو کردم تو چرخوندم تا پیداش کردم درش آوردم شستمش با الکل ضد عفونیش کردم بستم سر جاش. خب به این کار میگن کار فنی مردونه. حالا حاضری این کارو کنی یا کاهو بشوری؟!
موقع ظرف شستن فکر میکنم ولی فایده نداره به این فکر میکنم که تو این دنیا حتمآ کار بدی کردمو تنبیه شدم که دارم ظرف میشورم! :))

باران یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 00:14

این در مقابل کاری که دبیرستانی بودم تقریبا هیچه :دی
یادمه خواهرزاده کوچکم طلاش تو فاضلاب گیر کرد مجبور شدم درش بیام :||
مورد دوم رو یادم رفت حقیقتا :|
البته اینا هیچ کدومش کار فنی نبود :)


+
پس با این اوصاف همه مادرا و خانم ها و دخترا تنبیه میشن برای کارهای نکرده مون :||

دیگه دارم به این نتیجه میرسم خانوما فنی ترن تو همین دربند یه دختره هست 5شنبه ها میادمیره قله یک ساعت زودتر ازبقیه میرسه قله توچال بقیه شش هفت ساعت طول میکشه برسن قله این پنج ساعته میرسه.

این تنبیه شامل بقیه نمیشه طوری با وسواس ظرف میشورم که قابلمه تفلنش ور میاد، اینجوریه که فکر میکنم تنبیه شدم :)(((

باران یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 01:40

پس وسواس نقش مهمی تو شستن ظروف شما داره :)))
من اصولا به کارای فنی واردم یکبار تو سرویس بهداشتی گیر کرده بودم
و در دستشویی از پشت قفل شده بود تقریبا کلی در زدم پدرم متوجه نشدند بعدش تصمیم گرفتم خودم دست بکار بشم و لولاهای در آلومینیم رو
از در خارج کنم تازه بعد از بعد از بیست دقیقه پدرم متوجه شد
تنها کاری که تونست بکنه این بود که پیچ گوشتی و وسایل فنی رو بهم بده اونم از پنجره دستشویی بعدش راهنماییم کرد که چه جوری میتونم در رو بگیرم که نیافته رو سرم :))
با کلی زور زدن اونم کوبیدن رو لولاها اونم ساعت یازده شب که ساعت خاموشی مجتمع آپارتمانی مون بود تونستم خودمو نجات بدم :)
ولی بالا رفتن از کوه کار فنی نیست ها بیشتر بنیه ورزشی میخواد :)

فقط تو ظرف شستن وسواس دارم حالا جالب اینجاس تو کوه با علفو یونجه یا روزنامه سنگ ریزه ماهیتابه قابلمه میشورم یه آب میگیرم میذارم کنار!
چه حوصله ای داری من بودم اونم تو اون ساعت، آفتابه رو بر میداشتم میذاشتم زیر سرم تا صب تخت میگرفتم میخوابیدم دم صبحم اگه آفتابه مسی بود توش چای دم میکردم آماده میشدم برا صبونه

بالا رفتن از کوه عشق میخواد عشق. دماوند که میریم جانباز های بالای 40-50درصد میبینیم با دوتا چوب دستی زیر بغل میان قله اونم قله ای که فقط 3هزارو خورده ای متر از اورست 8هزارو خورده ای متری کوتاه تره و وسط تابستون شبای قرارگاه سومش بقدری سرده که خیلی ها از سرویس که بیرون میان دستاشونو نمیشورن

باران یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 02:15

اعتراف میکنم خیلی سردم بود و جوری که تمام دندون هام بخاطر سرما بهم چسبیده بودند برای نجات خودم ابتدا از سرما بعدش از دسشویی تنها راه عملی همین بود :)
شوخی میفرمایید شما بودین قطعا در رو می شکستین و می اومدین بیرون

+
موافقم عشق هم میخواد در کنار بنیه ورزشی :)
نمیدونم اورست بود 8888یا دماوند بود :))
جغرافیای من زیادم خوب نیست :)
دقیقا یادم نیست دبیرستان چی خوندم :))
شما احیانا کوهنورد هستین ؟

+ظرفا رو تو کوه با خاکستر بشورین کارش از هر مواد شوینده ای بهتره :)

خب میگفتی هوا سرد بود تو این حالت اگه من بودم برای گرم شدن آفتابه رو آتیش میزدم:خند:
خیلی خوب حدس زدی الان یادم افتاد کوچیک بودم تو بالکن گیر کرده بودم گوشه شیشه درو شکستم با یه میله درو باز کردم یبارم خونه پدربزرگم رفتم نبود از دیوار پریدم تو حیاط قفل درو شکستم رفتم داخل. بیشتر بیرون گیر کردم تا داخل جایی!
اورست بود
انیشتن هم از جغرافیا متنفر بود امتحان نمیداد صفر میگرفت واسه همین خیلیا فک میکردن باهوش نبوده
بله.. همه مطالب و عکسای وبلاگم تو بلاگفا در مورد کوهنوردی بود
خاکسترو بلد بودم اونم بطور غریزی یه هفته تو کوهای یکی از شهرا بودم صابونم تموم شد برگای چندتا درختو امتحان کردم یکی دوتاش کف میکردمیشد دستو شست بعد جایی رفتم اون درختا نزدیکم نبودن رفتم خاکسترو امتحان کردم از همشون بهتر تمیز میکرد برق مینداخت دستو :)) واردیا :)))

باران یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 02:53

حالا با همین خاکستر و با مایع ظرفشویی ترجیحا پریل (اسپانسر پریلم :دی) ظرفاتون بشورین یا حتی ظرفشویی تون رو اونوقت درخشندگی
و شفافیت و پاکیزگی ظروف رو احساس کنین :)
چون مادرم معلم زندگیم بوده :)

+
ولی بازم انیشتین باهوش بودند :)
یعنی کوهنوردین دیگه :)
حالا بجز دماوند و توچال کدوم کوهها رفتین ؟
البته اگر دوست داشتین بگین :)
مرسی

نمیدونستم پریل خوبه یه مدت زیاد تبلیغ میکردن فک میکردم خالی بندیه اون چیزای تو تبلیغاتش :))
ظرفو ظروف نیم ساعت داخل وایتکس خیس بخوره بیشتر میدرخشه الان به ذهنم رسید لیوانا رو بندازم تو اسید سولفوریک نامرئی بشن!
کلی کوه که آخرش چال داره با گردکوه و یه سری کوه بی اسم و بکر البته بگما به جاهای بکر و تاریخی قدیمی مثل گردکوه که یکی از قلعه های حسن صباح بوده بیشتر علاقه دارم

گلسا یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 15:47

سلام..فکر نمیکردم شستن کاهو بحث مهمی باشه

حاضرند همه کار بکنند کاهو نشورند....کاهو هارو بدید من بشورم به جاش کارای منو شما انجام بدید ....خوبه ایا؟؟

سلام. برای اونا که وسواس بخرج میدن باید سخت باشه یا من که اولین بارم بود دستم راه بیفته دیگه نباید برام سخت باشه
از کجا معلوم کاهو ها رو بدیم بهت بشوری بعد معلوم بشه یکی تو مایه های اوشین هستی یه عالمه کار رو سرمون خراب بشه بیچاره بشیم؟

گلسا یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 17:19

من یکی یکی میشورمشون یعنی پدرم درمیاد وقتی تموم میشن...پیشنهادم فقط شوخی بود وگرنه من غلط ....بخام واسه کسی کاهو بشورم

بنظرم بشه کاهو رو برگ برگ کرد ریخت تو ماشین لباسشویی، جای پودر ماشین هم میشه دو تا قاشق نمک ریخت. من حاضرم برگ کوچیکای کاهو رو هرچقدر که باشه بشورم خیلی بامزه ان

golsa یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 17:53

what

گلسا یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 17:56

هیچی خندم گرفت میگی برگ کوچولو هاش بامزن

دلم نمیومد بخورمشون :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد