دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

آیا چاسان فاسان در آرایشگاه های مردانه پایتخت حقیقت داره؟

این هفته گزارشی در اینترنت پخش شده با عنوان بزک دوزک‌ های نامتعارف در آرایشگاه‌های مردانه پایتخت که باورتان نمی‌شود! 

بله! این بزک دوزک نامتعارف آقایون نه تنها حقیقت داره بلکه داخل آرایشگاه های مردانه تهران، مشتری ها به آرایشگر گله میکنند که خجالت میکشیم مردم بیرون مغازه ما را در حال ابرو برداشتن و بند انداختن میبینند! هیچی دیگه بسیاری از آرایشگاه های مردانه پایتخت سر همین موضوع پشت پنجره و در، پرده لوردراپه کشیده اند تا مبادا خانمی از پشت پنجره آرایشگاه به آقای نامحرم داخل مغازه با تعجب زیاد در حد میخکوب شدن نگاه کند و عفت مشتریان  مرد دریده شود! چند مورد هم بوده خانم با پسربچه وارد آرایشگاه مردانه شده و بعد یهو صدای جیغ و داد و رم کردن و بهم ریختن اشیاء داخل مغازه شنیده شده و در نهایت با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته اند و آن خانم منحرفِ هیزِ بی حیا را، کت بسته به پاسگاه پلیس تحویل داده اند!


پ.ن:

۱۰ سالی است وضعیت داخل برخی آرایشگاه های مردانه خیلی بد شده پر از لوازم آرایشی زنانه شده حتی کاملتر! منم یه ۱۰ سالی شد نه آرایشگاه مردانه رفته ام و نه زنانه! خودم در عرض کمتر از دو دقیقه موهام رو کوتاه میکنم تا امروز هم کسی متوجه این موضوع نشده خودم موهامو کوتاه میکنم.



نظرات 4 + ارسال نظر
R سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 10:29


آخرین باری که آرایشگاه رفتم دو سال پیش عروسی خواهرم بود ...

یعنی الان شبیه یه گوله کرکی؟ نکنه کلآ یه گوله کرک باشی، پیتزا هم که میگیری میذاری وسط کرک ها با ترشح کرک هضم میشه!

R سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 10:34

گوله کرکی یعنی چه...؟!!!

چطوری بگم؟ بی ادبی نباشه! کُرکُ و بَرگ

R سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 10:38

فحش بود...؟!
به نفعته که فحش نبوده باشه ...

هیچی دیگه بدبخت شدم! فکرشو بکن یکی بیاد به مرکز فحش جنوب غرب ایران بدوبیراه بگه! My god

R سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 10:41


نه من کم مو هستم تا حالا یاد ندارم موهای دست و پامو زده باشم الا جاهای بوق دار ...

منم اپیلاسیون سرخودم کُرکُ برگم کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد