دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

ماجرای شعر سحرآمیز دختر فوق العاده

میگه شعر "دختر فوق العاده" سحرآمیزه!
میگم، مگه میشه؟
میگه هر خواننده ای شعر دختر فوق العاده رو خونده آهنگش سحر آمیز شده
میگم Share it کن..
شِر ایت میکنه... 
+آهنگ دختر فوق العاده با صدای ریمن
+آهنگ دختر فوق العاده با صدای آنا نکلب



You can tell by the way
به هر حال میتونی بگی
She walks that she's my girl
اون دختره منه داره راه میره
You can tell by the way
به هر حال میتونی بگی
She talks, she rules the world
اون دختر وقتی حرف میزنه، فرمانروایی می کنه
You can see in her eyes that no one is her Chi
تو چشماش میتونی ببینی هیچکی انرژی اونو نداره
She's my girl, my Supergirl
اون دختر خودمه، دختر فوق العاده من

And then she'd say it's OK I got lost on the way
و بعد اون گفت: چیزی نیست راهمو گم کرده بودم
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry
ولی من یه دختر فوق العاده ام و دختر فوق العاده گریه نمیکنه
And then she'd say it's all right I got home late last night
و بعد اون گفت : همه چی روبراهه فقط دیشب دیر به خونه رسیدم
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
اما من یه دختر فوق العاده ام و دختر فوق العاده فقط پرواز میکنه
And then she'd say that nothing can go wrong
و بعد اون گفت که هیچی نمیتونه اشتباه پیش بره
When you're in love what can go wrong
وقتی تو عاشقی چی میتونه اشتباه پیش بره؟
And then she'd laugh the nighttime into the day
و بعد اون خندید. شب شده بود
Pushing her fears further along
ترس هاش رو به دوردست ها هل میده

And then she'd say it's OK I got lost on the way
و بعد اون گفت : چیزی نیست تو راه گم شده بودم
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry
اما من یه دختر فوق العاده ام و دختر فوق العاده گریه نمیکنه
And then she'd say it's all right I got home late last night
و بعد اون گفت : همه چی روبراهه من دیشب دیر به خونه رسیدم
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
اما من یه دختر فوق العاده ام و دختر فوق العاده فقط پرواز میکنه

Then she'd shout down the line tell me she's got no more time
بعد اون خط رو قطع کرد و به من گفت دیگه وقت نداره
Cause she's a Supergirl and Supergirls don't cry
برای اینکه اون یه دختر فوق العادس و دختر فوق العاده که گریه نمیکنه
Then she'd scream in my face tell me to leave, leave this place
بعد اون تو صورتم جیغ کشید، بهم گفت برم ، ااز اینجا برم
Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly
چون اون یه دختره فوق العادس و دختر فوق العاده فقط پرواز میکنه

She's a Supergirl a Supergirl
اون یه دختر فوق العادس یه دختر قهرمان.
She's sowing seeds she's burning trees
اون دونه هاییه که میشه کاشتش اون درختهاییه که داره میسوزه
She's sowing seeds she's burning trees
اون دونه هاییه که میشه کاشتش اون درختهاییه که داره میسوزه
She's a Supergirl a Supergirl
اون یه دختر فوق العادس یه دختر قهرمان.
A Supergirl, my Supergirl
یه دختر قهرمان . دختر فوق العاده من


+ترجمه شعر



نظرات 4 + ارسال نظر
ماتیلدا چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 23:52

ریمن این اهنگو خیلی خفن خونده. دوسش دارم*_*

اونم دوسِت داره (تو خواب)

ماتیلدا پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 08:49

باز منو تو خواب دوس دارن تورو که توی خواب هم دوس ندارن

کی گفته؟ سبزه ی عیدم که به احتمال زیاد ماده هم باشه دوسم داره

ماتیلدا پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 11:44

از شکلش که مشخصه باهات حال نمیکنه

به سبزه هم حسودی میکنی؟ الان تنها آرزوت اینه که ایکاش جای سبزهه بودی!

ماتیلدا پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 17:19

اینکه هیچکس تورو دوس نداره رو ول کن. منو هم هیچکس دوست نداره (الکی)
نگا کامنتام چقد لایک خورده*_*

نگا کردم دیدم تنها کامنت هایی که دیسلایک نمیشه کامنت های خودته میدونی این یعنی چی؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد