دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

قوانین فوق امنیتی هایپراستار مارکت!

تمام کسانی که در هایپراستار شعبه جدید معین مال میدیدم و یا میشنیدم توسط حراست دستگیر میشوند و مورد بازجویی و اخراج قرار میگیرند و حتی گالری عکس گوشی هایشان تفتیش میشود جرمشون فقط عکس گرفتن از کالا و یا مثل مورد دیشب دوبار خرید در یک روز از این هایپرمارکت بوده تا امروز فکر میکردم این افراد نگون بخت سرقتی، قتلی و یا اقدام وقیحانه تری! انجام داده اند که چنین برخورد قهر آمیزی باهاشون شده. دیشب حدود ساعت ۸ شب جلوی چشمانم توسط رئیس حراست و شخصی که ظاهرآ مدیر مجموعه هایپر بود گالری عکس موبایل یکی از مشتریها رو تفتیش کردند و بهش گفتند شما صبح هم اینجا بودید و در مقابل حیرت این مشتری در مورد بمب گذاری باهاش صحبت کردند! هر لحظه منتظر بودم خدایی ناکرده این مشتری نگون بخت از ترس سکته قلبی کنه و عملیات  cpr رو سریع برم انجام بدم که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.


پ.ن: 

  • برای حفظ آبروتون هم که شده از یک شعبه هایپراستار در یک روز چندین بار خرید انجام ندهید هایپر استار شعبه های زیادی داره  صبح از یک شعبه و شب از شعبه دیگر خرید کنید.
  • در هایپراستار به هیچ عنوان عکس نگیرید حتی اگه لازمه از کالایی عکس بگیرید و با تلگرام برای همسرتون بفرستید تا انتخاب کنه بعد خرید کنید، اگر عکس بگیرید و در دوربین های مداربسته فراوان مجموعه رویت شوید خودتون و گالری موبایلتون محاصره و بازجویی خواهید شد!
  • در هایپراستار با موبایل صحبت نکنید و قدم نزنید بارها شده بعد از صحبت با موبایل اطرافم رو فقط در شعبه مزبور تحت نظر گرفته و جو امنیتی ایجاد کرده اند.
  • هفته قبل دختری از کارکنان هایپر استار معین مال که مسئول بخش کارت جوایز بود حالش بد شد چند ثانیه میخواست بشینه ولی میترسید، یکی دیگه از کارکنان هایپر استار بهش میگفت کمی بشین استراحت کن ولی توجه نمیکرد و میگفت دوربین میگیره و آخر هم همکارش بهش گفت پشت ستون بشین دوربین اونجارو نمیگیره و با توجه به بدیه حالش رفت نشست پشت ستون.
  • تهمت، توهم و سخت گیری مدیران هایپراستار نسبت به ایرانی ها چیز عجیبی نیست صاحبان و سرمایه گذارانش اروپایی و اماراتی هستند همانطور که در غرب به مسلمان ها و ایرانی ها تهمت تروریست بودن میزنند در هایپرمارکت هایشان هم همینکار رو میکنند، و معلوم نیست توهم دارن یا عقده؟ چیزی که متوجه شدم و دیدم اینه که این نژادپرستان از تحقیر ایران و ایرانی جماعت چه با وضع قوانین نژادپرستانه در مملکتشان و چه با وضع قوانین نژادپرستانه در هایپرمارکت هایشان بسیار لذت میبرند..


مطلب جدید:



نظرات 14 + ارسال نظر
غریبه پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 03:46

کاملا موافقم برای منم این اتفاق در هیپر استار باکری افتاد بعد از بارها خرید از این فروشگاه همین چند روز پیش رفته بودم 2 تا لاک خریدم که جعبشونو انداختم دور چون جعبش کثیف بود و فک نمیکردم لازم باشه! یه کتاب با یه چایی هم برداشتم مشغول صحبت با همسرم بودم برای اینکه حرف میزدم انداختم تو کیفم این 4 قلم دستمو نگیره نمی تونستم بزارم تو سبد اونم تو اون شلوغی یه دفعه حراست اومد گفت تشریف ببرید خانوم اتاق حراست بعد از تفتیش بدنی و کلی توهین که گفتن تازه اومدین تهرانو تا حالا فروشگاه ندیدین و ... کل وسیله هامو از کیفم ریختن بیرون بعدم وسیله هایی که با کلی عشق خریده بودم انداختن تو نایلون زباله با تحقیر دادن دستم! بعدم گفتن اعتراض داری فیلم دوربینو بفرستیم کلانتری انقدر ناراحت بودمو بهم برخورد یه آقایی گفت خانوم فقط برو بعد دیدم یه مادر و بچه همم گرفتن به جرم خوردن خوراکی تو هایپر و از اونم مثل من با عنوان مظنون و خاطی تعهد گرفتن!از بچه !با اثر انگشت و امضا در ضمن من دکترای مملکتم به خاطر 100 تومان کلی تحقیر شدم واقعا متاسفم

تو بد برخورد کردنشون شکی نیست ولی در هر دو موردی که فرمودید قوانین نوشته شده ی فروشگاه، زیر پا گذاشته شده اما در موارد عکاسی در فروشگاه و چندبار در روز به هایپر استار رفتن هیچگونه قوانینی وجود نداره. هایپر استار و دیگر شعبات این هایپر مارکت که با اسامی دیگر در کشورهای دیگر فعالیت میکنند این قوانین مثل ممنوعیت خوردن آشامیدن رو ندارن فقط در ایران ممنوع کرده اند! و با اینکه خارج از ایران هم گذاشتن لاک داخل کیف تحت هر شرایطی کاملآ ممنوعه، ولی بعید میدونم برای دو تا لاک تا این حد تحقیر آمیز برخورد کنند. با این وضعیت تاسف برانگیز مدیران و حراست عقده ای و کاسه ی داغتر از آش ایرانی این فروشگاه اگه دستشون بازتر بود مشتریها را شلاق هم میزدند! یعنی مسئولین دولتی باعرضه ی! ایرانی نمیتوانستند همچنین فروشگاهی داخل ایران راه اندازی نمایند تا این اجنبی های پست و مدیران ایرانی شان که برخی هاشون نقش مزدور و سگ بسته شده در فروشگاه رو برایشان بازی میکنند و مداوم در حال پارس کردن و گرفتن پاچه ی مشتریها هستند انقدر تحقیر آمیز با هموطن هایشان برخورد نکنند؟ گناه اون کودک طفل معصوم یا بیمار بدحالی که فشارش افتاده و نیازمند جرعه ای آب میوه شیرین است و باید یک ساعت داخل گوانتاناموی هایپراستار و داخل صف صندوق، تشنه و گرسنه، خیره به آب میوه و تنقلات تو دستش پَرپَر بزنه چیست؟

aki چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 04:09

سلام اینها که چیزی نیست شما از دور میبینید نمیدونید تو گود چه خبره
چون نظارتی روی این افراد نیست کاری میکنن که هزار بار از خدا بخوای اگاهی بیاد و ببردت از دست این بی همه چیزها نمیدونی چه باج وپولهایی از شرکتها وراننده ها میگیرن والا نمیزارن یکساعت تو اونجاکارکنی چه فجایعی سردخترها و زنهای فروشندهمیارن...
تو انبارهای منفی دو و پنج چقدر دختر خفت میکنن بماند کلن بگم که خیلی بی صاحب هست و خدا نکنه توی این مجموعه مشکلی برات پیش بیاد که اگه مرد باشی هم پولتو میگیرن هم ابروتو و زنها هم که چی بگم...
اگه کسی شک دارهناشناس بره سوال بکنه میفهمه چه خبره
فقط موند مچقدر باج میده که هیچ ارگانی بهش کاری نداره و همه تا کمر براش دلا میشن.
شهرداری و کلانتری را که هر سال بجز سکه های زیادبا کامیون پر میکنه اجناس غذایی میفرسته خلاصه از پایینتا بالا روخوب خریده حتی ببین چجوریه که بچه های
حزب اللهی هم که کنسرت و سینما وهرجا که بخوان رو بخاطر بی حجابی و مفاسد میترکونند جرات ندارند از یک کیلومتری اونجا رد شن
تا حالا دیدی تو نماز جمعه که به همه گیر میدن یک دفعه به هایپر که آخرش میخوره به اسراییل و یهودیها و سهیونیستها گیر بدن؟؟؟؟؟؟؟
پیدا کن پرتقال فروشی را که همه حکومت خریده تا هر جور میخواد ایرانیهارو هم پولشون بگیره هم ابروشونو
از ماست که بر ماست

ببخشید فیلم هالیوودی زیاد میبینید؟!

خالد جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 23:14 http://darvishali@gmail.com

سلام دوست عزیزم فیلم زیاد نمیبینم شما احتمالا زیاد میخوابی وبی خبری من وقت فیلم نگاه کردن ندارم روزی قریب به ۱۸تا۲۰ساعت کار میکنم اگه دوست داشتی ایمیل یا تلگرام یا هر جور خواستی برات با سند نشون بدم.
علی مدد

سلام علیکم، حالا به شخصه اعتقاد پیدا کردم مشکل از طرف ما مردمِ که با وجود این همه بی احترامی و وحشی گری مدیران این مجموعه پا میشیم میریم همچنین جایی خرید اونم بخاطر چند درصد تخفیف بی فایده، از این لحاظ تخفیف ها بی فایدس که خرید از این فروشگاه که مصرف گرایی رو تبلیغ و ترویج میکنه به یکی دو قلم جنس محدود نمیشه طوری سیستم رو طراحی کردن زیاد خرید کنی و اسراف کنی و در آخر مشتریِ که متضرر میشه و سرمایه گذاران نژاد پرستش هستند که سودهای میلیاردی میکنند.

گیتی جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 16:01

سلام. من و همسرم و دو تا پسرم امروز ، روز جمعه ، خرداد 97 رفته بودیم هایپر استار خرید. بنده ی خدا همسرم یه بسته پاک کن که قیمتش 3000 بود و هی از چرخ دستی می افتاد رو گذاشت داخل جیبش که سر صندوق حساب کنه. بعداز خرید 500 هزار تومان و شلوغی هایپر بنده ی خدا یادش رفت پاک کن رو حساب کنه. اومدن بردنش، در اتاق رو روش قفل کردن، توهین کردن، وقتی گفته چرا اینجوری میکنید مگه من جانیم یا آدم کش، رفتن مامور آوردن که اگه حرف بزنی میبریمت کلانتری، بعد هم پول وسایل رو ازش گرفتن با تعهد کتبی تازه انگار لطف کردن گفتن آزادی برو. من میخوام با رییس هایپراستار صحبت کنم. این چه حرکت زشت و بی ادبانه ای هست. تازه مسئول حراست برگشته به همسر من گفته من با 750000 چی کار کنم. شماها که پول دارید میاید از هایپر خرید میکنید، پس باید زیر ذره بین باشید. لطفا این رو نشر بدید تا آبروشون بره. من زنگ هم زدم و خواستار پیگیری شدم. سمبلش کردن. تو رو خدا بگید من چطوری میتونم با خود رییس صحبت کنم. دیگه توهین و تحقیر رو به حد اعلی رسوندن. ممنونم از شما و حمایتتون.

سلام پاسخ شما با عنوان خانمی که شماره رییس هایپراستار رو میخواد در پست جدید داده شد به این صفحه بروید:
http://sunray.blogsky.com/1397/03/10/post-242

ناشناس سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 12:22

بعضی از مدیران که تازه مدیر شدن با پرسنل درست رفتار نمیکنن.

پانیذ شنبه 23 تیر 1397 ساعت 13:44

با سلام بنده را برای یک عدد کرم ایرانی 10 هزار تومنی به علت اینکه سبد دست همسرم بود و اون از من جدا شده بود و آن را در کیفم قرار دادم به نوعی دستگیر کردند و در اتاق تفتیش بدنی کردند و تمام وسایل کیف را با حالت بی احترامی و تحقیرامیز گشتند و بعد تعهد کتبی با حضور سروان نیروی انتظامی گرفتند.کم بود دستبند بزنند دستم. واقع این نحو برخورد به خاطر اشتباهاتی که مشتریان واقعی هنگام خرید به خاطر شلوغی و ناخوادگاه پیش میاد عجیب ه.اخه کسی که بخواد بدزده راهشو بلده و ادم نمیاد واسه این چیزها خودشو بی ابرو کنه. واقعا رفتار زشت و زننده ای داره.بارها برای خود پیش اومده خود هایپر تو فاکتور اشتباه اضافه مبلغ زده و من رفتم خونه متوجه شدم چنین جنسی ندارم.حالا کو بیا ثابت کن. پس ما هم باید ازشون شکایت کنیم و تعهد کتبی بگیریم. من دیگه از هایپرمارکت خرید نمیکنم و به هر کسی هم که بشناسم می گم و تمام تلاشم واسه تبلیغ علیه ش می کنم. بهتره از افق کوروش و رفاه خرید بشه.

باید اسم هایپراستار رو عوض کنن بذارن گوانتانامو .تقصیر مسئولین سیب زمینی خودمونم هست چون صاحبان خارجی هایپر استار بیلیاردرن هیچ کاریشون ندارن و فروشگاه رو تبدیل کردن به خاک سفارت و هر غلطی که میخوان داخلش میکنن.

محدثه حبیبی نژاد شنبه 23 تیر 1397 ساعت 13:52

میشه یکی جواب بده خسته شدم از بس زنگ زدم پشتیبانی پیام دادم

اینجا هایپرمارکت نیست وبلاگ رو اشتباه گرفتی!

محدثه حبیبی نژاد شنبه 23 تیر 1397 ساعت 13:54

جنس اشتباه فرستادید این چه شرکتتبه یکی جوابگو نیست فقط میخواید بفروشید بااون فردشنده های بی اعصابتون که توضیح نمیدن من شاید 500باز زنگ زده باشم من شمامارکت زنگ زدم‌فوری جواب دادن چه وضعییه

اگه ساکن تهران هستی از فروشگاه اینترنتی روکولند خرید کن. کالا رو دقیق و سریع و تمیز ارسال میکنن.

سارا پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 07:08

به هرحال هرچی از هایپر بد بگید من یکی بازم میرم از اونجا خرید میکنم. تو مملکتی که هر لحظه قیمت اجناس مورد نیاز بالا میره ترجیح میدم از جایی خرید کنم که لااقل ماست ده تومنی رو نه تومن بده و درضمن انقدر تنوع داشته باشه که بتونم با توجه به پولم بدون دغدغه خرید کنم. دوست عزیز اتفاقا من تا بحال به هیچ مشکلی در هیچ کدوم از شعبه های هایپراستار برخورد نکردم. برعکس! سوپر مارکت های داغون محلمون دو بار یه قفسه رو نگاه کنم یا بخوام قیمت ها رو مقایسه کنم چنان چشم غره ای میرن که از کرده خودم پشیمون میشم!

کسی جلوی شما رو نگرفته! هرچقدر دوست داری برو هایپر برخورد زشت با ایرانی ها در هایپراستار دیرو زود داره سوخت و سوز نداره! البته اگه ایرانی نباشید رنگ موها بور و چشم ها آبی باشه و خارجی صحبت کنید کاریتون ندارن حتی اگه جفت پا برید رو قفسه های داخل فروشگاه هایپر!!
فروشگاه های زنجیره ای دیگه هم ماست ده تومنی رو میدن نه تومن!
در کل خودم تمام خرید هام از افق کوروشِ ولی کالای خاص مثل دانه قهوه یک کیلویی بخوام باید برم هایپر استار باکری بخرم، جای دیگه این قهوه رو نداره و اگه هم باشه برای هایپر تازه تر و از لحاظ تاریخ جدید تر است.

درسته سوپر مارکت های محلی خیلی بی خودن بارها مچ سوپر مارکت محلمونو گرفتم، اشتباه محاسباتی داره همیشه دو سه هزار تومن بیشتر میگیره، فاکتور هم نمیدن و خیلی ها متوجه نمیشن. بهش میگم چرا هر بار اضافه میگیری؟، میگه حواسم پرت شد! میگم چرا هیچوقت نمیشه کمتر بگیری؟ میخنده!

Hassan جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 16:32

اکثر دوستان یه خطایی انجام دادن و اون اینکه کالا رو از دید پنهان کردن، این تو همه ی فروشگاه های دنیا جرمه. بحث دوم اینکه شکی نیست این فروشگاه های بزرگ اجناس رو با کیفیت مناسب و قیمت خوب تحویل مشتری میدن. در صورتی شما می تونید اینها رو زیر سوال ببرید که بتونید جایگزین خوبی ارائه بدید. اینکه اینها صهیونیستی و فلانن رو من اطلاعی ندارم تنها چیزی که میدونم اینه که محیط شاداب و خوبی رو فراهم کردن که باعث میشه خرید دلچسب تر میشه. متاسفانه فروشگاه های خودمون این مشتری مداری و برنامه ریزی تا این حد رو بلد نیستن

وحید سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 18:00

سلام
ایرانی جماعت بی قانونی را دوس داره و از نظم و انضباط خوشش نمیاد، و دوس داره همه چی بی قانون باشه، توی هر کشوری بری و بخوای توی فروشگاه قدم بزنی و اوقات فراغتتو اونجا بگذرونی میندازنت بیرون، اونایی که میگن هایپر خوب نیست حقشونه برن بقالی سر کوچه سوبله خرید کنن

بقالی که سوبله هیچی دیدم طرف تراول داده بعد آقای بقال گفته نخیر ۵تومنی دادی آخرشم زیر بار نرفته بعد از کلی جروبحث ۴۵ تومنِ کاملآ حروم زده به جیب

اونا که میگن هایپر خوب نیس معمولآ میرن رفاه یا افق کوروش، بقالی نمیرن.

مهناز جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 18:15

دیشب من و همسرم بخاطر بن خریدی که از شرکت همسرم بهش داده بودند ، رفتیم از هایپر باکری خرید کردیم . مبلغی که موقع پرداخت دادیم برای من با توجه به اجناسی که برداشته بودیم یکم غیر طبیعی به نظر رسید . وقتی اومدیم خونه من فاکتور رو چک کردم و با تعجب متوجه شدم که خیلی از اجناسی که داخل فاکتور برای ما ثبت شده بود ، اصلا خرید نکرده بودیم و در ضمن بعضی از اقلام را هم ۳_ ۴ بار تکرار شده بود در حالی که ما فقط یکدونه برداشته بودیم . خلاصه فهمیدیم که چه کلاهی سرمون گذاشتن

مریم اکبری جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 19:24

حفظ آبرو یعنی چی؟؟؟؟ باید جلو همچین بی سروپاهاایو گرفت یارو از امارات بوگندو پاشده اومده ایران هم پول مردمو میگیره هم خدمات هم گردن کلفتی میکنه من شکایت میکنم

شهروند پنج‌شنبه 11 فروردین 1401 ساعت 04:12

لطفاً شماره رییس هایپر استار....

دختری از اقای نیسی نامی که مسیول حراست بود عاجزانه با دوتا بچه به سوپروایزر پناه برده بود

لطفاً نشر دهید

و اینقدر در ذهنم موند که سرچ کردم چند جا هم باز از رفتار این مسیول شکایت شده بود ولی هنوز مسیول بودددددددد اونم مسیول حراست که باید امنیت ایجاد کنه.....

دیشب دختری رو دیدم که داشت به سوپروایز توضیح می داد مادرش که سن دار بود رو بردن در همون بازداشتگاه تحقیر


اونم بخاطر اینکه چرا داخل جعبه چندتایی صابون و نگاه کردی با مادرش بد رفتاری کردند،

و بعد از اعتراض دختر داشت اشکم در می اومد
مگر جایی نوشته بودند که نباید جعبه صابون رو نگاه کنند مگر در سایت ها نمی نویسند قوانین رو پذیرفته ام یعنی قوانین داخلی رو اعلام می کنند مگر اون صابون چه ارزشی داشت که دختر با گریه و دو تا بچه پیگیر حال مادرش بود که در اتاق تحقیر در حال بازجویی شدن بود.
حتی سوپروایزر هم ناراحت شد مگه می شه ... باید در فضای مجازی برای همه این هاپراستار شناسونده بشه واقعا جای تأسف داره دختر از فتار ناشایست مسیول حراست که باید محل امنی ایجاد کنه شکایت می کرد

پیگیری بی فایدس! فقط باید اطلاع رسانی کرد که صاحبان هایپراستار اماراتی اروپایی هستند و در حال انتقام از ایرانیان و شیعیان. این همه فروشگاه زنجیره ای بزرگ چرا باید از هایپراستار خرید کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد