دست نوشته ها
دست نوشته ها

دست نوشته ها

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی!

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان (فرشته روح‌ افزا) با بیان اینکه (در برخی  بیمارستان‌ ها) 150 هزار تومان حق آرایش برای پرستاران در نظر گرفته شده است،‌ گفت: "این موضوع از سوی بسیاری از پرستاران به ما انعکاس داده شده است که به ما می‌ گویند آرایش کنید تا بیماران آرامش داشته باشند. اما سؤال اینجاست که اگر با آرایش خانم‌ ها نیز بیماران آرامش پیدا نکردند پیشنهاد بعدی آنها چیست؟!"


پ.ن:

راست میگه، بعلاوه اینکه برخی بیمارستان ها پرستاران رو موقع استخدام گلچین میکنن! یکی از دوستان بیمارستان خصوصی بستری شده بود دیگه نمیخواست مرخص بشه بیاد بیرون با چَکُ لگد آوردیمش بیرون..


الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی
طبیب حاذق این قلب بیمارم تو باشی

می دونی میشکنه این قلب من در کنج سینه
اگه بیدار بشم و بازم به بالینم نباشی! 


نظرات 5 + ارسال نظر
Sara چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 16:04

چند وقت پیشا با حال زار تب شدید یرم به دست رو تخت بیمارستان بودم یهو یه پرستار دیدم اوووف عجب چیزی بود..من هنو معتقدم دیدن اون حالمو خوب کرد نه امپول و داروها

Sara چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 17:35

طرف اقا بود

دیگه بدتر!!

باران شنبه 20 آذر 1395 ساعت 14:40


من از پرستار جماعت اصلا خوشم نمیاد :|
حالا فکر کن قیافه شون هم :||:)))
بعد اونوقت اگر قبلا یاد مرگ میکردم با چهره ای اینا اگر آرایش کرده ببینمشون احتمالا فکر میکنم ملک الموت در لباس پرستار رو دیدم
خارج از شوخی بعضی از پرستارا هر چی هم قیافه شون خوب باشه
به دل نمیشینن :| و کلا من از بعضی از پرستارا خوشم نمیاد اونا البته بالطبع از من خوششون نمیاد :)))))))
ولی من بجای این مسول محترم حقوق این پرستارا رو زیاد میکنم بلکه
بشینن به کارشون با علاقه بیشتری ادامه بدن !

+
مادر من بعلت عدم پرستاری پرستاران یک بیمارستان فوت کرد و من هیچوقت اون پرستارا رو نمیبخشم. هیچوقت:(
وگرنه حداقل کم کمش 5سال باید زندگی میکرد :(

چطوری انقدر سریع و طولانی تایپ میکنی؟ آدم کم میاره :))) شایدم چون الان با موبایلم تایپ برام سخته. دست خطط باید خوب باشه، خوش خطی؟

باران شنبه 20 آذر 1395 ساعت 18:36

با گوشیم اومدم...
البته دست به تایپم خوبه !
اگر شما هم تو مسابقه تایپ شرکت کرده باشی میتونی دست به تایپ تون رو قوی کنی هر چند من کم کم دستام داره بی رمق میشه بخاطر مشکلی که برای دست راستم پیش اومده :(
+
ولی انصافا اینو جواب بدین :
خوش خطی چه ربطی به تایپ کردن داره آخه ؟o_O
یکزمانی خوش خط بودم الان اگر حسش رو داشته باشم خوش خطم ولی
چه ربطی داره آخه ؟o_O

معلوم بود دست به تایپت خوبه، امروز یخورده چشم درد گرفتم واسه همین نمیتونم زیاد تایپ کنم. روغن کتان تازه بخور برای دستت خوبه انشاءالله خوب میشه. بازار تجریش یه مغازه معروف هست روغن کتان رو تو مغازه میگیره روغن سیاه دانه و کنجد و چند مدل روغن دیگه هم داره.

راست میگی هرچی فکر میکنم میبینم خوش خطی هیچ ربطی به سرعت تایپ نداره

باران شنبه 20 آذر 1395 ساعت 18:55

ممنون از پیشنهادتون.
همین جا تو شهر خودمون میگیرم :)
البته این درد بمحض درد گرفتن گوشم ،همزمان دستم بی حرکت میشه و یا سخت میشه ازش استفاده کرد:|
دکترم گفته بهم ربط دارن :|



+
نه جدا چرا پرسیدین ؟
نه خدایی ؟
یا سوتی دادین ؟:))))

دکتر های دیگه از جمله طب سنتی هم بری خوبه ممکنه دقیق تشخیص بدن دلیلش چیه.



مثل روز روشنه سوتیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد